۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۰۴

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس خبر داد؛

آماده باش قرارگاه نوروزی پردیس برای تامین نظم و امنیت نوروز ۹۷ 

آماده باش قرارگاه نوروزی پردیس برای تامین نظم و امنیت نوروز ۹۷ 

پردیس- فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از بکارگیری و آماده باش کارکنان انتظامی ، امدادی و خدماتی در اجرای طرح نوروزی پلیس خبر داد. 

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا حسنوند ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: به منظور اجرای دقیق طرح نوروزی در حوزه های درون و برون شهری و آمادگی کامل برای استقبال از میهمانان نوروزی قرارگاه نوروزی فعالیت خود را از ۲۷ اسفند ماه به طور رسمی در ستاد این فرماندهی آغاز کرده است.

وی افزود: این قرارگاه مسئولیت هماهنگی، نظارت بر اجرای دقیق ماموریت ها و نظارت بر واحدهای عملیاتی و گشتی ها و همچنین رسیدگی به انتقادات ، پیشنهادها و مشکلات مسافران در ایام نوروز است.

وی بیان داشت : قرار گاه نوروزی امام علی (ع) در سه مقوله انتظامی، ترافیکی و خدمت رسانی اجرا می شود تاشهروندان و مسافران در این ایام حضور پلیس را در کنار خود احساس کنند و نوعی دلگرمی داشته باشند تا با آسودگی خاطر بیشتری این ایام را سپری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس خاطر نشان کرد: امیدوارم با تلاشی که شاهد هستیم کمترین حوادث جاده ای را داشته باشیم و نقشی را که به عنوان یک میزبان داریم بتوانیم برای مردمانی که از نقاط مختلف کشور به این شهرستان سفر و یا عیور می کنند ایفا کنیم .

و در پایان گفت: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم ضمن رعایت انضباط ظاهری و معنوی، حفظ اقتدار، مردم مداری و اخلاق در خدمت رسانی حداکثری به مردم با جدیت و تلاش بیش از پیش گام بر می دارد.

وی گفت: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس اقدام به نصب بنرها و توزیع بروشورهای هشدار دهنده و همچنین غرفه مشاوره جهت آموزش همگانی در سطح شهر کرده است.

کد خبر 4256112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha