۱۴ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶

در تعطیلات نوروزی؛

۴۱ حادثه جاده‌ای در استان بوشهر ۱۱۳ مصدوم در پی داشت

۴۱ حادثه جاده‌ای در استان بوشهر ۱۱۳ مصدوم در پی داشت

بوشهر - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، بر اثر وقوع ۴۱ حادثه جاده‌ای در سطح راه‌های استان بوشهر ۱۱۳ نفر مصدوم شدند.

حسین درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفندماه آغاز شد و امدادگران تیم‌های مختلف هلال احمر در طرح‌های نوروزی حضور و مشارکتی گسترده داشته‌اند.

وی افزود: از ۲۵ اسفندماه تا ۱۳ فرودین امسال در مجموع ۴۱ حادثه جاده‌ای در استان بوشهر رخ داده است که ۱۱۳ مصدوم داشته است که ۳۳ مصدوم برای درمان منتقل شدند و ۷۷ مصدوم نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۲۶ مورد حادثه دریایی نیز رخ داده است که ۳۴ نفر مصدوم شدند و ۳۳ نفر به صورت سرپایی درمان شد و یک نفر نیز برای درمان انتقال یافت.

وی اضافه کرد:‌ بیشترین حادثه جاده‌ای طی این مدت در محور مواصلاتی بوشهر- شیراز، منطقه کوهستانی مربوط به پایگاه دالکی و پایگاه زیارت در محور برازجان - آبپخش و محور برازجان - بوشهر رخ داده است.

درویشی با بیان اینکه کمترین حوادث مربوط به محور دلوار - بوشهر و کنگان در محور کنگان- عسلویه بوده است، ادامه داد: بیشترین حوادث دریایی مربوط به پایگاه امداد دریایی گناوه محدوده طرح سالم سازی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: از مجموع ۴۱ حوادث جاده‌ای ۲۳ مورد تصادف و ۱۵ مورد واژگونی و ۳ مورد انحراف خودرو بوده است.
 

کد خبر 4261965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha