۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۵۷

اقتباس سینمایی و تلویزیونی از ۶ رمان و داستان استیون کینگ

اقتباس سینمایی و تلویزیونی از ۶ رمان و داستان استیون کینگ

اقتباس‌های جدیدی از آثار مورد توجه استاد ژانر وحشت برای امسال و سال آینده در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، سال پیش ۶ فیلم جداگانه تلویزیونی و سینمایی بر مبنای رمان‌های استیون کینگ ساخته شد که «آن» و «برج تاریک» از جمله آنها بود و اکنون قرار است ۶ عنوان دیگر از آثار وی در دو سال آینده به صورت تصویری در اختیار دوستداران آثار این نویسنده قرار بگیرد.

پس از انتشار این خبر که کینگ امتیاز ساخت آثار اقتباسی از چند اثر مشهورش را فروخته، می‌شد حدس زد که رمان «ایستگاه» نیز در این میان جای داشته باشد.

رمان «ایستگاه» از رمان‌های مشهور استیون کینگ است و گفته شده به زودی با اقتباس از این رمان یک سریال ۱۰ قسمتی درجه یک برای تلویزیون ساخته می‌شود.

«ایستگاه» قرار است به کارگردانی جاش بون سازنده «نقص ستارگان ما» که به فیلمی پرفروش بدل شد، ساخته شود. این کارگردان در عین حال در حال ساخت فیلم چهار قسمتی با اقتباس از «احیا» از همین نویسنده بود که آن را به دلیل ساخت «مردان ایکس» به تعویق انداخت.

در هر حال آن‌  چه روشن است این است که «ایستگاه» ‌نیز قرار است توسط همین کارگردان برای CBS ساخته شود.

اواخر سال پیش گفته شد داستان بلند «N» که سال ۲۰۰۸ در مجموعه داستانی به نام «پس از غروب» منتشر شد نیز قرار است به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ برای تلویزیون ساخته شود.

مینی سریال «آقای مرسدس» در قالبی سریالی برای شبکه ای‌تی‌اندتی درباره پلیسی بازنشسته و یک قاتل زنجیره‌ای و فیلم سینمایی «دژ تسخیرناپذیر» نیز در همین ردیف جای گرفته است.

در عین حال از اقتباس سینمایی از رمانی که با همکاری پسرش اوون نوشته یعنی «زیبارویان خفته» نیز به عنوان اثری که به زودی از آن اقتباس سینمایی می‌شود، یاد شده است.

کد خبر 4266837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha