۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۱۹

مدیرعامل باشگاه راه آهن:

راه‌آهن هنوز گربه سیاه است/ بازیکن پولی نداشتیم اما کمک گرفتیم!

راه‌آهن هنوز گربه سیاه است/ بازیکن پولی نداشتیم اما کمک گرفتیم!

مدیرعامل باشگاه راه آهن گفت: با همه احترامی که برای هواداران همه تیم‌ها از جمله نساجی و خونه به خونه قائل هستم اما در روز آخر فقط برای شرافت خودمان بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم راه آهن علیرغم این که از هفته ها پیش سقوطش به رقابتهای لیگ دسته دوم مسجل شده، اما در هفته پایانی لیگ برتر می‌تواند نقش مهمی در این مسابقات داشته باشد. این تیم در آخرین گام میزبان نساجی یکی از اصلی ترین مدعیان صعود به لیگ برتر هستند. نساجی برای صعود به لیگ برتر نیازمند بردی پر گل برابر راه آهن است و به همین دلیل نگاه‌های زیادی به این بازی معطوف شده است. 

حسین رشیدی مدیرعامل باشگاه راه آهن ابتدا با اشاره به مشکلات عدیده تیمش در این فصل اظهار داشت: اصلی ترین عامل موفقیت یک تیم فوتبال شرایط مالی و بودجه آن تیم است. متاسفانه بودجه تیم راه آهن برای این فصل «صفر» بود و ما هیچ پولی برای هزینه کردن نداشتیم. مشکلات مالی ما وحشتناک بود و ما هرچقدر تلاش کردیم که بتوانیم این تیم را به جایگاه واقعی‌اش بازگردانیم برای مان میسر نبود.

وی در رابطه با حضور بازیکنان «پولی» در این تیم بیان داشت: این موضوع را تکذیب می‌کنم و ما بازیکن پولی نداشتیم. اما منکر این نمی‌شوم که تعدادی بازیکن را با هدف کمک به باشگاه گرفتم و این کمکها کاملا قانونمند و شفاف بود. تاکید می‌کنم این کمکها نقدی نبود و عمدتا به منظور تامین اسکان در دیدارهای خارج از خانه بود که واقعا اگر این کمکها نبود ما نمی‌توانستیم خیلی از بازیها را انجام دهیم. 

مدیرعامل باشگاه راه آهن در خصوص شایعه تماس‌های مشکوک از سوی عوامل دو باشگاه خونه به خونه و نساجی با عوامل باشگاه راه‌آهن تصریح کرد: لااقل با شخص من هیچکس تماس نداشته است. اما اگر تماسی بوده یا نبوده من تاکید می‌کنم ما در این بازی با همه توان مان به میدان رفته و همه داشته های مان را به کار می‌گیریم.

رشیدی تاکید کرد: حرف و حدیث این روزها زیاد است اما من با جرات می‌گویم با همه احترامی که برای هواداران همه تیم ها به خصوص نساجی و خونه به خونه قائل هستم اما این را می گویم که ما روز یکشنبه برای هیچ تیمی به جز خودمان بازی نمی‌کنیم. ما فقط برای حفظ و نمایش شرافت مان بازی می کنیم و نشان می دهیم شرافت برای مجموعه راه آهن بر هر چیز دیگری اهمیت دارد. با همه بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبت کرده و همه را توجیه کردیم. ما روز یکشنبه نشان می‌دهیم که راه آهن هنوز هم می تواند گربه سیاه فوتبال ایران باشد. 

کد خبر 4282245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha