۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲:۴۵

معاون رئیس جمهور:

دهکده گردشگری بوشهر تکمیل می‌شود

دهکده گردشگری بوشهر تکمیل می‌شود

بوشهر - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: دهکده گردشگری بوشهر تحول عظیمی در صنعت گردشگری استان بوشهر ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مونسان عصر سه‌شنبه در بازدید از دهکده گردشگری بوشهر اظهار داشت: در دنیای امروز گردشگری و توریسم نقش مهمی در اشتغال و درآمدزایی دارد و باید از این ظرفیت نهایت بهره را ببریم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اضافه کرد: بر اساس آمارهای رسمی، گردش مالی گردشگری در جهان بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد دلار است که تا ۷ هزار میلیارد دلار می‌تواند افزایش یابد.

مونسان تاکید کرد: هم‌اکنون و بر اساس آمار موجود، بیش از ۱۰۸ میلیون نفر در جهان در بخش گردشگری مشغول به کار هستند و این آمار می‌تواند تا ۲۰۹ میلیون نفر نیز افزایش یابد.

وی افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه گردشگری به ویژه گردشگری دریایی است و استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها موجبات افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری می‌شود.

معاون رئیس جمهور به دهکده گردشگری بوشهر اشاره کرد و یادآور شد: احداث دهکده گردشگری و ظرفیت‌های درآمدزایی و ورزشی آن تحول عظیمی در صنعت گردشگری استان بوشهر ایجاد کرده است.

مونسان بیان کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برای توسعه و تکمیل دهکده گردشگری بوشهر کمک خواهد کرد و امیدواریم شاهد توسعه فازهای این دهکده باشیم.

کد خبر 4286368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha