۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۱۰

جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

کرمانشاه- جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ محموله کالای قاچاق جمعا به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا مرزبانی در تشریح چگونگی کشف یکی از این محموله های قاچاق اظهار داشت: ماموران پلیس در حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون مشکوک و پس از بازرسی آن به مقدار زیادی برنج قاچاق برخورد کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر  موفق شدند تعداد ۷۴۰ کیسه ۱۰ کیلویی برنج قاچاق جمعا به مقدار ۷ تن و ۴۰۰ کیلوگرم کشف کنند.

سرهنگ مرزبانی خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله به ۵۳۰ میلیون ریال می رسد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه در عملیاتی دیگر پس از اطلاع از وجود محموله اجناس خوراکی قاچاق در یکی از محلات کرمانشاه در محل حضور و موفقب ه کشف آن شدند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و حضور در منزل فردی که اجناس قاچاق را نگهداری می کرد، ۲۶۵ قلم اجناس خوراکی، ۱۸۸ کیلوشکلات و ۲۰ کیلوگرم چای را کشف کردند.

سرهنگ مرزبانی، ارزش اقلام خوراکی قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را حدود ۴۷۰ میلیون ریال عنوان کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، در پایان گفت: ۲ نفر در این راستا دستگیر و پس از تکمیل و تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 4309379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha