۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۳۸

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

برگزاری مسابقات بین محلات در دستور کار هیئت‌های ورزشی است

برگزاری مسابقات بین محلات در دستور کار هیئت‌های ورزشی است

خرم‌آباد- مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: برگزاری مسابقات بین محلات در دستور کار هیئت‌های ورزشی استان است.

علی یاور عزیزپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در ستاد ساماندهی امور جوانان مصوب شد که تبلیغات خوبی شود و ظرفیت دستگاه های مختلف در اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در معرض اطلاع رسانی عموم قرار بگیرد، اظهار داشت: همچنین مصوب شد که نیاز سنجی برنامه های اوقات فراغت جوانان را به عنوان اولویت پژوهشی تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه باید پژوهشی پیرامون اثر بخشی برنامه ها نیز داشته باشیم تا با اطلاعات دقیقی برنامه ریزی کنیم، تصریح کرد: برنامه های اوقات فراغت را باید بر اساس نیاز جامعه جوان تعریف کنیم و این امر مستلزم انجام کارهای پژوهشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین به موضوع برگزاری مسابقات بین محلات اشاره کرد و گفت: هیئت های ورزشی استان این موضوع را در دستور کار دارند.

عزیزپور با تاکید بر اینکه بر اساس امکانات محلات، برگزاری مسابقات ورزشی مختلفی مثل بسکتبال و فوتسال را برنامه ریزی می کنیم، افزود: شهر به شهر و محله به محله این برنامه ها اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت مدارس و شهرداری ها نیز می توان برای برگزاری این برنامه ها استفاده کرد، یادآور شد: در جلسه امروز مصوب شد که دستگاه های اجرایی ظرفیت های مازاد خود را معرفی کنند تا از آن ها در راستای پوشش خلاء های موجود در عرصه خدمات ورزشی استفاده کنیم.

کد خبر 4310337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha