۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۴۳

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری جشنواره فرهنگ عشایر و اقوام ایران( کوچ عشایر) در استان

برگزاری جشنواره فرهنگ عشایر و اقوام ایران( کوچ عشایر) در استان

یاسوج- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره فرهنگ عشایر و اقوام ایران( کوچ عشایر) در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود باقری ظهر یکشنبه در نشست کارگروه گردشگری استان افزود: جشنواره کوچ عشایر از ۳۰ خرداد ماه تا یکم تیر ماه سال جاری با حضور قریب به ۱۷ استان در شهر یاسوج برگزار می شود.

باقری با بیان اینکه همکاری همه دستگاه های متولی در این حوزه ضروری است، ابراز داشت: همچنین فضا سازی و تبلیغات محیطی برای پوشش هرچه بهتر جشنواره مورد تاکید است.

باقری همچنین از برگزاری نمایشگاه ظرفیت ها و فرهنگ و هنر استان در برج میلیارد تهران خبر داد و گفت: این جشنواره از ۱۹ تا ۲۱ خرداد ماه در برج میباد تهران برگزار می شود و بخشی از فرهنگ، هنر و آیین های استان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان به تعطیلات پیش روی استان در روزهای آتی اشاره و بیان داشت: آمادگی دستگاه های خدمات رسان، حوزه انتظامی و امدادی برای پوشش خدماتی هرچه بهتر به مسافران ضروری است.

باقری با اشاره به ضرورت آمادگی در حوزه هتلینگ، تصریح کرد: هتل ها، مسافرخانه ها و اقامتگاه های بوم گردی و گردشگری آمادگی لازم برای خدمات رسانی به جامعه هدف را داشته باشند.

باقری افزود: مسیر توسعه استان از حوزه گردشگری می گذرد و باید به این حوزه توجه ویژه شود.

کد خبر 4313146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha