۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۵۷

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد:

پارک اسکان شهرستان دنا به زودی افتتاح می شود

پارک اسکان شهرستان دنا به زودی افتتاح می شود

یاسوج- مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارک اسکان شهرستان دنا به زودی با حضور مسئولین افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، باقری ظهر چهارشنبه در کارگروه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دنا افزود: این پارک با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان احداث شده است.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده مشکلات مناطق گردشگری شهر سی سخت مرتفع شده است، گفت: افزایش چشمه های سرویس بهداشتی در کوه گل سی سخت نیز در همین راستا انجام شده است.

باقری با اشاره به فعالتهای ستاد خدمات سفر افزود: ستاد هماهنگی خدمات سفر یک ستاد دائمی است و مخصوص یک فصل خاص نیست.

وی با بیان  اینکه استان در تمام فصول سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی است، اظهار داشت: این ستاد برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات عید فطر آمادگی دارد و در این تعطیلات نیز با تکشیل کمیته های بازرسی و نظارت بهترین خدمات را به گردشگران ارائه می دهد.

باقری افزود: گردشگری یکی از سه محور توسعه در استان است که با تلاشهای انجام شده در چند سال اخیر رونق خوبی در بخش در آمد زایی گردشگری داشته است.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید زیر ساختهای بزرگی را در استان برای رفاه گردشگران فراهم کرده که چهار پارک اسکان در شهرستانهای استان نمونه ای از این زیر ساختها است.

کد خبر 4320398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha