۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۱۵

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

طرح نجات کشاورزی در ۴۰ هزار روستای کشور در حال اجراست

طرح نجات کشاورزی در ۴۰ هزار روستای کشور در حال اجراست

یزد ـ رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح نجات کشاورزی در حال حاضر با هدف گره‌گشایی از مشکلات کشاورزی در ۴۰ هزار روستای کشور در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به سفرهای استانی خود اظهار داشت: در این سفرها تنها با مسئولان سپاه دیدار و جلسه نداریم بلکه مبنای ما در این سفرها، خدمت رسانی به مردم و سرکشی از مناطق محروم است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به محضر رهبر معظم انقلاب نیز ارائه شده است، افزود: برنامه های بسیج مستضعفین توسط معظم له نیز تصدیق شده و راهنمایی‌های ایشان، اعتلای طرح‌های بسیج را نیز به دنبال داشته است.

غیب‌پرور عنوان کرد: بعضی از این طرح‌ها، طرح‌های ۶ یا هفت ساله و برخی نیز طرح‌هایی است که امیدواریم سریع‌تر به سرانجام برسد و بعضی نیز طرح‌های بلندمدت هستند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های بسیار خوب در این مجموعه، طرح نجات کشاورزی است که ۴۰ هزار روستای کشور را در بر می‌گیرد و بسیار عالی و مؤثر است.

غیب‌پرور ادامه داد: طرح نجات کشاورزی،‌ طرحی بسیار مفصل و جامع است و می‌تواند در گره‌گشایی از مشکلات کشور نقش مهم و مؤثری ایفا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار امیدواری کرد: با این طرح‌ها بتوانیم آثار مثبت و ماندگاری را در کشور ایجاد کنیم و مردم نیز از این خدمات راضی باشند.

وی با اشاره به اینکه قاعده کار در بسیج بر موضوع خدمت‌رسانی به مردم قرارگرفته است، اظهار داشت: توجه به محلات آسیب‌پذیر یکی از برنامه‌های بسیج است و در همین رابطه راهکارهای خوبی در مورد محلات آسیب‌پذیر در نظر گرفته‌ شده که از جمله آنها می‌توان به گروه‌های جهادی، گشت‌های محله محور و طرح‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

کد خبر 4327090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha