۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۰۹

توطئه دشمن برای اخلال در بازار با هدف تضعیف نظام

آیت‌الله علما: دولت با مدیریت بیشتری اوضاع را مدیریت کند

آیت‌الله علما: دولت با مدیریت بیشتری اوضاع را مدیریت کند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه ایجاد اخلال در بازار را توطئه دشمن با هدف تضعیف نظام دانست و گفت: دولت با مدیریت بیشتری اوضاع را مدیریت کند.

به گزارش خبرنگر مهر، آیت‌الله مصطفی علما امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه بر لزوم حفظ وحدت در برابر توطئه اخیر آمریکا در به راه‌اندازی جنگ اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: مردم در برابر این اتفاقات صبور باشند و وحدت خود را حفظ کنند، البته دولت هم باید با فعالیت بیشتری وضعیت را مدیریت کند.

وی افزایش قیمت ارز و طلا در بازار طی روزهای اخیر را مورد اشاره قرار داد و افزود: این امواج ناشی از عصبانیت آمریکا از قدرت نخست منطقه خاورمیانه است و دشمن با هدف تضعیف قدرت ایران اسلامی در بازار کشور اخلال ایجاد می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه توطئه‌گری‌های ۴۰ ساله آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و گفت: در تمام این ۴۰ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد روزی بدون مزاحمت آمریکا برای ایران نگذشته و آنها همواره درصدد ضربه‌زدن به ایران بوده‌اند.

آیت‌الله علما در ادامه به این توطئه‌ها اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: آنها هرکاری توانستند در این مدت علیه ایران انجام دادند از توطئه تجزیه در اوایل انقلاب تا جنگ اقتصادی امروز، آمریکا همواره از گروه‌های معاند برای جاسوسی علیه ایران حمایت کرده و این گروه‌ها با هدایت آمریکا درصدد اخلال در زندگی روزمره مردم هستند.

وی مقاومت را تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمن و استکبار جهانی عنوان کرد و ادامه داد: آمریکا نمی‌خواهد کسی بدون اجازه این کشور حتی نفس بکشد و عصبانیت امروزش از ایران هم به خاطر اقتدار ما در عرصه‌های بین‌المللی است، به فرموده امام راحل(ره) ما آنها را زیر پا له خواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت‌های موجود همچون هفته قوه قضاییه‌ اشاره کرد و افزود: دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران نظم عمومی و بدخواهان باید با قاطعیت برخورد کند.

آیت‌الله علما با اشاره به سالروز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی تصریح کرد: عمده این موارد در کشورهای مدافع دروغین حقوق بشر اتفاق می‌افتد و همین کشورها و رهبران استکبار که از حقوق بشر دفاع می‌کنند به مدت هشت سال سلاح شیمیایی دولت عراق به رهبری صدام علیه ایران را تامین کردند.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین دهم تیر و مناسبت سالروز فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای را متذکر شد و گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از مهمترین راه‌های جذب جوانان به سمت ورزش و نشاط است و این موضوع در کرمانشاه قدمت دیرینه‌ای دارد.

کد خبر 4333779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha