۳۰ شتابدهنده استارتاپی در الکامپ حضور می‌یابند

۳۰ شتابدهنده استارتاپی در الکامپ حضور می‌یابند

بیش از ۳۰ صندوق سرمایه گذاری، شتابدهنده استارتاپی و مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در سالن «الکام استارز» بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، ثبت نام علاقمندان به حضور در سالن‌های الکام استارز و الکام گیمز از پنجم خرداد ماه در قالب پیش ثبت نام شروع و تا ٢٧ خرداد ماه به صورت ثبت درخواست رزرو غرفه ادامه داشت.

پس از بررسی درخواست های ثبت شده، درخواست های تکمیل اطلاعات و بررسی اعتراضات، حدود ٦۵٠ استارتاپ تایید شده در صف تکمیل ثبت نام و جانمایی در سالن های الکام استارز و الکام گیمز هستند.

بیش از ۳۰ صندوق سرمایه گذاری، شتابدهنده، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری نیز به عنوان تکمیل کننده چرخه زیست بوم استارتاپ ها در سالن الکام استارز ثبت نام کردند و حضور خواهند داشت.

الکام استارز و الکام گیمز در چهار سالن اصلی ۸ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ با مشارکت استارتاپ ها و تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای در چهار مدل غرفه شامل غرفه اقتصادی (حمایت از افراد دارای ایده و مرحله اولیه راه اندازی استارتاپ)، غرفه پایه، غرفه اختصاصی و غرفه های بزرگ، حضور خواهند داشت.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران (ایران الکامپ ۲۰۱۸) مردادماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

کد خبر 4334252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha