۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۲۰:۱۹

رئیس اتاق بازرگانی قزوین:

اقلیم کردستان عراق بهترین بازار برای کالای ایرانی است

اقلیم کردستان عراق بهترین بازار برای کالای ایرانی است

قزوین- رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: در شرایط تحریم اقتصادی دشمنان بهترین بازار برای صادرات، کشورهای همسایه به‌ویژه عراق و منطقه اقلیم کردستان است.

به گزارش خبرنگار مهر نشست هیئت تجاری اقلیم سلیمانیه عراق عصر دوشنبه با حضورحبیب زاده رایزن بازرگانی ایران در عراق، یاسین معاون اتاق بازرگانی اقلیم کردستان عراق، کبیری معاون اداره صنعت استان، جمعی از تجار و بازرگانان ایرانی، هیئت رئیسه اتاق بازرگانی قزوین در محل سالن اجتماعات سازمان صنعت قزوین برگزار شد.

در این نشست غلامرضا کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی قزوین با ابراز خرسندی از حضور تجار سلیمانیه در استان قزوین اظهارداشت: خوشبختانه این هیئت با هدف ورود به مذاکرات بازرگانی وارد استان شده و عزم جدی دارد تا با تجار قزوین به تفاهم مشترک برسند.

وی اضافه کرد: این هیئت در حوزه کشاورزی، مواد غذایی و دامداری فعالیت می کند و با ظرفیت هایی که در استان قزوین داریم فرصت مناسبی برای مبادلات بیشتر اقتصادی با اقلیم کردستان عراق فراهم است.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین یادآورشد: در مذاکرات رو در رو باید ظرفیت ها، توانمندی ها و نیازهای اقتصادی مطرح شود تا هر تاجر و بازرگان بتواند با همتای خود وارد معاملات اقتصادی شده و به تفاهم و عقد قرارداد برسد.

کشاورز قاسمی تصریح کرد: انتقال دانش فنی، کشت فراسرزمینی در مذاکرات مستقیم می تواند مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم به توافق مشترک برسیم.

در شرایط تحریم همسایگان بهترین بازار اقتصادی هستند

وی اضافه کرد: در شرایط تحریم دشمنان باید بدانیم در صادرات کالا و معاملات اقتصادی و بازرگانی بهترین بازار در کشورهای همسایه است و در این میان کشور عراق و اقلیم کردستان عراق به عنوان منطقه ای شاخص مورد توجه جمهوری اسلامی در اولویت قرار دارد.

کد خبر 4336847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha