۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

شرکت ۱۶۰ هنرمند در جشنواره خوشنویسی رضوی/ ۲۴۵ اثر ارسال شد

شرکت ۱۶۰ هنرمند در جشنواره خوشنویسی رضوی/ ۲۴۵ اثر ارسال شد

خرم‌آباد- دبیر شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی از شرکت ۱۶۰ هنرمند خوشنویس کشور در این جشنواره به میزبانی لرستان خبر داد.

فرید رحمتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه بیش از ۱۶۰ هنرمند خوشنویس کشور آثار خود را به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال کرده اند، اظهار داشت: پس از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره،  ۲۴۵ اثر در سامانه ثبت نام شانزدهمین جشنواره ی ملی خوشنویسی رضوی به ثبت رسیده است.

وی افزود : از این تعداد ۱۲۱ اثر در بخش خط نستعلیق، ۷۳ اثر در بخش خط شکسته، ۲۹ اثر در بخش خط ثلث و ۲۲ اثر در بخش خط نسخ شرکت کرده اند و تمامی آثار به نخستین مرحله داوری جشنواره نیز راه یافته اند.

دبیر شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یادآور شد: آثار راه یافته به بخش پایانی داوری در نمایشگاه این جشنواره نمایش داده می شوند.

رحمتی با اشاره به برگزاری مرحله پایانی داوری جشنواره در تهران و در انجمن خوشنویسان ایران با حضور اساتید شاخص و برجسته خوشنویسی کشور ادامه داد: مراسم افتتاح نمایشگاه و اختتامیه جشنواره طبق فراخوان،  ۲۷ تیر ماه برگزار می شود و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه آثار نیز تا هفتم مرداد ماه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برپا خواهد بود.

کد خبر 4341457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha