۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۱

مدیر کل بنیاد حفظ آثار کرمانشاه خبر داد

بازدید یک‌میلیون زائر از یادمان‌های دفاع مقدس کرمانشاه

بازدید یک‌میلیون زائر از یادمان‌های دفاع مقدس کرمانشاه

کرمانشاه_ مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه از بازدید یک‌ میلیون زائر از یادمان‌های دفاع مقدس استان طی یکسال اخیر خبر داد.

به گزارش  خبرنگار مهر، سردار مرادعلی محمدی امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: از سال ۹۰ تا کنون از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری بیش از ۳۰ میلیارد تومان در جهت احیای فرهنگ توسعه مراکز فرهنگی هزینه شده است.

وی افزود: از محل این اعتبارات بیش از ۲۰ یادمان شهدا در سطح استان و شهرستانهای مختلف ساخته شده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه از آغاز کار اجرایی یادمان قصر شیرین طی امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: رونمایی از ۱۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس، تکمیل مرکز فرهنگی گیلانغرب و موزه‌آرایی آن، گسترش ۲ هزار متر مربع یادمان مرصاد از کارهای در دست اقدام است که طی چهارماه آینده اجرا می‌شود.

محمدی با بیان اینکه استان کرمانشاه جزو ۱۰ استانی است که موزه دفاع مقدس ندارد، تصریح کرد: البته می توان گفت کیفیت یادمان های استان کرمانشاه بسیار بهتر از جنوب کشور است.

وی ادامه داد: در حال حاضر زمین برای ساخت یادمان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کرمانشاه تهیه شده و تلاش می کنیم که طی امسال کار عملیاتی آن نیز آغاز شود.

محمدی به یادمان‌های شیخ صله و سومار نیز اشاره ای داشت و گفت: در سالهای گذشته در امر راهیان نور ما ۵۰ هزار زائر داشتیم، اما با تلاش‌های صورت گرفته طی یکسال اخیر شاهد حضور یک میلیون نفر در یادمان‌های استان بودیم.

کد خبر 4349597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha