۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹

مانند فوتسال به دنبال سربلندی ایران هستیم؛

فاطمه امیری: انگیزه بسیاری زیادی برای صعود از مرحله گروهی داریم

فاطمه امیری: انگیزه بسیاری زیادی برای صعود از مرحله گروهی داریم

ملی پوش تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ ایران امید زیادی به صعود از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا دارد و گفت: برای هدفی که دوست داریم خواهیم جنگید و به دنبال سربلندی کشورمان هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر،  فاطمه امیری در مورد شرایط  تیم زیر ۱۹ سال قبل از حضور در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا تلاش می کنیم تا خودمان را هر روز قوی تر کنیم. سابقه صعود از مرحله مقدماتی را نداریم، امسال با توجه به اینکه از نظر کادر فنی و دیگر امکانات مانند چمن ولباس بهتر از سالهای قبل حمایت شدیم انگیزه بسیار زیادی برای صعود داریم. بازیکنان با عشق و علاقه اینجا حضور دارند و برای هدفی که دوست داریم خواهیم جنگید، دلمان می‌خواهد مثل بانوان فوتسال ایران روزی قهرمان شویم و کشورمان را سربلند کنیم. 

او در مورد رقبای آسیایی تییم ملی اظهار کرد: تیم ملی سابقه بازی با تیم های همگروه ما را دارد و تا جایی که شناخت داریم، می‌دانیم حریفان، تیم‌ها و بازیکنان سرعتی هستند و چون شرایط  آب و هوایی‌شان گرم‌تر و تمریناتشان فشرده تر است در نتیجه نسبت به ما استقامت بیشتری دارند. با توجه به تمریناتی که خسرویار برای تیم در نظر گرفته است تلاش می‌کنیم  قدرت بدنی و استقامتمان را بالا ببریم تا توان بازی کردن با آنها را داشته باشیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم. ۲۶ بازیکن  به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و  خسرویار به دنبال انتخاب بهترین بازیکنان است.

امیری در مورد اعتماد به نفس  بازیکنان تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: اعتماد به نفس بالایی داریم و با جدیت تمرین می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم چون چیزی کمتر از حریفانمان نداریم و مطمئن هستیم اگر تلاش کنیم می‌توانیم پیروز شویم  واز گروهمان صعود کنیم. امیری در پایان از خانواده خود و دیگر بازیکنان که حامیان نخست دختران فوتبالیست بودند و همچنین کادر فنی تیم و فدراسیون فوتبال تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا آبان ماه به میزبانی میانمار برگزار می شود و ایران با تیم های میانمار، لائوس و فلسطین همگروه است.

کد خبر 4350219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha