۲۶ دی ۱۳۸۵، ۱۵:۱۹

عماد اسدی با دو فیلم در جشنواره فیلم فجر

عماد اسدی با دو فیلم در جشنواره فیلم فجر

عماد اسدی با تهیه‌کنندگی دو فیلم با نام‌های "گناه من" و "خاک سرد" در بخش‌های مختلف جشنواره فجر امسال حضور دارد.

اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان مطلب فوق افزود: "امسال من با تهیه کنندگی دو فیلم "گناه من" به کارگردانی مهرشاد کارخانی و "خاک سرد" رضا سبحانی در بخش های مختلف جشنواره حضور دارم. مراحل فنی "گناه من" تا شنبه آینده در استودیو فیلمساز به پایان می رسد. "خاک سرد" هم مدتی است پروانه نمایش دریافت کرده و بعد از جشنواره فیلم فجر امسال اکران می شود."

در خلاصه داستان "گناه من" که اولین فیلم بلند سینمایی مهرشاد کارخانی است، آمده: در انتظار آمدن قطارم، قطاری که در آن مسافری نیست، من هم در ایستگاه قطار می ایستم. روی ریلم. قطار هر لحظه نزدیکتر می شود. آن طرف خط غریبه ای مرا می بیند. به او خیره می شوم، امید می بینم و ...

در این فیلم حمید گودرزی، نیوشا ضیغمی و افسانه چهره آزاد به ایفای نقش می پردازند و از دیگر عوامل تولید آن می توان به نویسنده: سعید دولی خانی و مهرشاد کارخانی، مدیر فیلمبرداری: حسن قلی زاده، صدابردار: محمود خرسند، طراح چهره پردازی: فرهنگ معیری، طراح لباس: افسانه صمدزاده، تدوین: شهرزاد پویا، صداگذار: عظیمی و آهنگساز: سعید انصاری اشاره کرد.

در فیلم "خاک سرد" نیز که درباره فاجعه زلزله بم است، محمدرضا فروتن، هیلا اکرانی، رضا آشتیانی و ارسلان قاسمی بازی کرده اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده: یک اتفاق و یک حادثه زندگی خانواده ای را همچون خانه شان به هم می ریزد و همه چیز تلخ و سخت می شود، ولی در آینده ...

اسدی درباره فعالیت های اخیر خود هم گفت: "در حال حاضر پیش تولید سریال 13 قسمتی را برای نوروز 86 برای شبکه پنج سیما آغاز کرده ایم. این سریال درونمایه طنز دارد و پس از مراسم عزاداری محرم کلید خواهد خورد." از عوامل تولید آن می توان به نویسندگان: امیر رسولیان، اکبر آتشکار و علی مسعودی، کارگردان: عماد اسدی، تصویربردار: سعید واثق، صدابردار: محمود خرسند، آهنگساز: علیرضا شیرین فر و دستیار و برنامه ریز: حمیدرضا همتی اشاره کرد.

کد خبر 435491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha