۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۱۹

فرماندار پیشوا:

توزیع متوازن امکانات در روستاهای پیشوا در دستور کار است

توزیع متوازن امکانات در روستاهای پیشوا در دستور کار است

پیشوا- فرماندار پیشوا ضمن تاکید بر ارائه خدمات به روستاها گفت: توزیع متوازن امکانات در روستاهای پیشوا در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان پیشوا طی سخنانی بیان کرد:  سیاست گذاری  برنامه ریزی و نظارت در جهت فراگیری ورزش همگانی از اهداف شورای ورزش است و در این راستا از ظرفیت ها و پتانسیل های همه دستگاه ها برای فراهم آوردن زمینه های مناسب جهت افزایش انگیزه و رغبت اقشار مختلف جامعه به ورزش همگانی استفاده خواهیم کرد.

فرماندار پیشوا با اشاره به اهمیت ورزش و پرهیز از نگاه تجاری به آن اظهار کرد: برای همگانی کردن ورزش باید تا جایی که می توانیم امکانات را در اختیار مردم قرار دهیم و با استفاده از ظرفیت ها و داشته های موجود و فراهم سازی زیرساخت های لازم این مهم را به سرانجام مطلوب برسانیم.

عباسی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه ویژه و سوق دادن برنامه ها به نقاط کم برخوردار درصدد اجرای عدالت برنامه ای و توزیع متوازن امکانات در نقاط مختلف شهرستان هستیم تا همه از خدمات مختلف از جمله خدمات ورزشی بهره مند شوند زیرا که جامعه فعال و پویا در گروی فراگیر کردن ورزش در زندگی مردم است.

وی رفع نیازها و مشکلات مردم را نیازمند تدبیر و هماهنگی دستگاه ها دانست و گفت: امورات شهرستان را باید به گونه ای پیش برد تا منجر به شیرینی و حلاوت کام مردم شود و لازمه آن هم افزایی، تعامل و همکاری میان دستگاه های شهرستان است.  

عباسی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و پیگیری دلسوزانه مشکلات آنان گفت: بخشی از مشکلات امروز جامعه ناشی از خلاء نشاط اجتماعی است و باید در جهت تغییر روحیه مردم و افزایش سطح نشاط آنان با در نظر گرفتن حساسیت ها و آداب و رسوم های محلی تلاش کنیم.

کد خبر 4370239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha