۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۲۶

مدیر عامل شرکت عمران پرند خبر داد؛

نصب انشعاب برق واحدهای مسکن مهر پرند تا هفته دولت

نصب انشعاب برق واحدهای مسکن مهر پرند تا هفته دولت

رباط کریم- مدیر عامل شرکت عمران پرند از نصب انشعاب برق واحدهای مسکن مهر پرند تا هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن وطن خواهی عصر سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پیگیری نصب انشعابات مسکن مهر با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران، خواستار تسریع در رفع نواقص و نصب انشعاب برق واحد های مسکن مهر پرند شده ایم و در این رابطه اعلام می کنیم که انشعاب برق واحدهای مسکن مهر پرند تا هفته دولت نصب خواهند شد.

وطن خواهی با بیان اینکه بیش از۶ هزار واحد مسکن مهر از نظر ابنیه آماده تحویل به مالکان بوده اما معطل نصب انشعابات توسط دستگاه های خدمات رسان هستند، افزود: این جلسه طی ۲ محور رفع نواقص و نصب کنتور واحدهای آماده افتتاح تا پیش از هفته دولت و همچنین اجرای شبکه و انشعاب باقی مانده واحد های مسکن مهر برگزار شد.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با مثبت دانستن نتایج این جلسه، بیان داشت: در این جلسه مقرر شد که شرکت توزیع برق بر اساس اولویت برنامه زمانب ندی شرکت عمران، تا پایان سال انشعاب ۲۲۸۵۰ واحد مسکن مهر را نصب کند تا شرکت عمران نیز امکان محوطه سازی و تحویل واحد ها را به مالکان داشته باشد.

وطن خواهی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای تکمیل مسکن مهر پرند، گفت: هر روز پیگیر تکمیل مسکن‌ مهر پرند هستیم و جلسات متعددی با دستگاه های مربوطه و انبوه سازان برگزار می کنیم که تاکنون نتایج خوبی در بر داشته است.

مدیر عامل شرکت عمران پرند بیان داشت: هر کاری که در توانمان باشد برای بسته شدن هر چه سریعتر پرونده مسکن مهر پرند انجام می دهیم.

گفتنی است در این جلسه مدیران ادارات برق شهرستان رباط کریم و شهر پرند و همچنین کارشناسان فنی شرکت عمران حضور داشتند.

کد خبر 4374878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha