۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۷:۰۲

جشنواره برترین های روابط عمومی ایران برگزار می شود

جشنواره برترین های روابط عمومی ایران برگزار می شود

پانزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران همزمان با سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی درتهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فروزفر دبیر هیئت داوران جشنواره برترین های روابط عمومی ایران ضمن اعلام این مطلب گفت: روابط عمومی های کشور تا ۱۰ مهر ۹۷ فرصت دارند آثار و مستندات خود را برای رقابت در این جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود:در این دوره از جشنواره، رقابت برای انتخاب برترین های روابط عمومی ایران در ۹ رشته شامل برنامه ریزی ارتباطی، مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت و نوآوری، ارتباطات الکترونیک، تکریم ارباب رجوع، ارتباطات رسانه ای، مهندسی فرهنگی و توسعه فرهنگ خاص و پژوهش ارتباطی و در دو سطح ملی و استانی برگزار شده و در نهایت حداکثر از ۵۴  اثر برتر روابط عمومی ها تقدیر و تجلیل خواهد شد.

فروزفر اضافه کرد: دوره پانزدهم جشنواره، آثاری مورد بررسی قرار می گیرند که از اول مهرماه سال ۱۳۹۶ تا دهم مهرماه سال ۱۳۹۷ تولید و عرضه شده باشند.

وی همچنین با اشاره به انتخاب و معرفی کارشناسان برتر روابط عمومی در سال ۱۳۹۶، گفت: از ۵ برگزیده در این بخش و نیز ۵ برگزیده در بخش مدیران برتر روابط عمومی تقدیر خواهد شد.

فروزفر همچنین از انتخاب و معرفی ۵ مدیر ارشد ارتباط گستر و اعطای نشان های ویژه سمپوزیوم به ۵ مجموعه فعالیتهای ارتباطی برتر روابط عمومی خبر داد و گفت: تجلیل از افراد و مدیریت های برگزیده در دو بخش افتتاحیه و اختتامیه پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در روز یکشنبه ۳۰ مهرماه انجام خواهد شد.

کد خبر 4375738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha