۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۱۷

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

شهریور آخرین مهلت جذب اعتبارات اسنادخزانه/ثبت اموال درسامانه سادا

شهریور آخرین مهلت جذب اعتبارات اسنادخزانه/ثبت اموال درسامانه سادا

یاسوج- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی پایان شهریور ماه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، غضفر آرام در چهارمین نشست ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان افزود: برخی از دستگاه های اجرایی تاکنون نسبت به جذب اسناد خزانه اقدام نکرده اند و تا پایان شهریور ماه برای این مهم زمان دارند.

آرام با اشاره به شرایط اقتصادی کشور ابراز داشت: با توجه به شرایط حساس و پیچیده اقتصادی کشور، همه باید تلاش کنیم تا آرامش به جامعه برگردد و عده ای سودجو نتوانند آرامش روانی جامعه را بر هم بزنند.

آرام تصریح کرد: بی درنگ با درایت،  تدبیر و صبر از این شرایط عبور خواهیم کرد و شرایط کشور به حالت عادی باز خواهد گشت و وضعیت اقتصادی کشور نیز با ثبات همراه خواهد بود.

آرام با اشاره به نقش ذیحسابان در این مسیر، گفت: ضرورت دارد که ذیحسابان دستگاه های اجرایی نیز در این شرایط مانند همیشه کمک کار دولت، دستگاه های اجرایی و مردم باشند و با حمایت از تولید ایرانی، به تولید، اشتغال و بهبود فضای کسب و کار در کشور و استان کمک کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تصریح کرد: همچنین دستگاه های اجرایی استان در راستای اجرای حسابداری تعهدی نسبت به ثبت اموال در سامانه (سادا) اقدام کنند.

وی افزود: تاکنون تعدادی از دستگاه های اجرایی استان در این زمینه همکاری خوبی با کارشناسان اداره کل امور اقتصادی و دارایی داشته اند.

آرام استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) در بحث انجام مناقصات را نیز مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه و استفاده دستگاه های اجرایی به این سامانه در بحث انجام برگزاری مناقصات شد.

کد خبر 4378864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha