۶ شهریور ۱۳۹۷، ۲:۲۹

معاون امور استان های صداوسیما:

رشد ۵ برابری آثار جشنواره تولیدات صداو سیما/ بجنورد میزبان بعدی

رشد ۵ برابری آثار جشنواره تولیدات صداو سیما/ بجنورد میزبان بعدی

شهرکرد- معاون امور استان های صداوسیما گفت: آثار ارسالی به جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما پنج برابر رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دارابی شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما در منطقه سیاحتی چغاخور چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در فاصله جشنواره بیستم تولیدات رادیویی و تلویزیونی تا جشنواره بیست و یکم تلاش های بسیاری در مجموعه صداو سیما برای ارتقای بخش ها انجام شده است که از مهمترین آن راه اندازی رادیو زیارت بوده است.

وی گفت:رادیو زیارت در راستای ارتقای دانش و معرف شیفتگان نیاش و اطلاع رسانی مطلوب تر در حوزه دین و معرفت راه اندازی شده است.

معاون امور استان های صداوسیما تاکید کرد: برگزاری نخستین جشنواره پویا نمایی تلویزیونی در همدان از دیگر اقدامات صداو سیما بوده است که موجب رونق در بخش پویا نمایی و انیمیشن شده است.

 تولید ۱۳۰ مستند بلند با موضوع شهدای مدافع حرم

وی بیان کرد: تولید ۱۳۰ مستند بلند و نیمه بلند در بخش شهدای مدافع حرم از مهمترین اقدامات صدا و سیما به شمار می رود که در هفته دفاع مقدس امسال رونمایی می شوند.

وی با اشاره به اینکه سالجاری مصادف است با چهلیمن سال پیروی انقلاب اسلامی، ادامه داد: استقلال، آزادی، آبادنی، عزت وسربلندی از برکات انقلاب اسلامی است.

معاون امور استان های صداوسیما ادامه داد:  کارنامه مستند انقلاب در همه استان ها در حال تولید است و از شبکه های تلویزیون پخش خواهد شد.

ارسال ۱۰ هزار اثار به جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی

وی بیان کرد: شبکه ها استانی و سراسری صداو سیما فرصت بیشتری را برای مسئولان کشوری و دولتمردان در سالجاری فراهم می کنند تا در ۱۵۰ شبکه رادیویی وتلویزیونی دستاورد های انقلاب اسلامی معرفی شود.

وی با اشاره به جشنواره بیست و یکم تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما، اظهار داشت: حجم آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی افزایش یافته است.

معاون امور استان های صداوسیما  با اشاره به افزایش پنج برابری آثار ارسالی به جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما، بیان کرد: آثار ارسالی در جشنواره بیستم دو هزار و ۶۰۰ اثر بوده است و این در حالی است که آثار ارسالی به جشنواره بیست و یکم ده هزار و ۲۶ اثر بوده است.

وی ادامه داد: دلایل رشد پنج برابری تعدادآثار ارسالی ۲۴ ساعته شدن شبکه های استانی است.

وی بیان کرد: افزودن بخش بین الملل به جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما از مهمترین برنامه ها است و امیدواریم این امر درجشنواره بیست و چهارم محقق شود.

معاون امور استان های صداوسیما بیان کرد: جشنواره بیست و دوم به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد برگزار می شود.

کد خبر 4387025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha