۷ شهریور ۱۳۹۷، ۲۱:۱۳

برگزاری مراسم عقد در استودیوی رادیو تهران

برگزاری مراسم عقد در استودیوی رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران به مناسبت عید سعید غدیر خم با دعوت از زوج های بی بضاعت مراسم عقدشان را به صورت زنده در استودیو برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم سادات آصفی تهیه کننده برنامه ویژه عید غدیر رادیو تهران گفت: مراسم عقدکنان زوج های بی بضاعت در استودیوی برنامه رادیویی «تا انتهای هدایت» برگزار می شود.

وی افزود: شبکه رادیویی تهران به مناسبت عید سعید غدیر خم و باهدف ترویج ازدواج آسان به نمایندگی از پدران و مادران این زوج های جوان که در قید حیات نیستند، مراسم عقد آنها را با برپایی سفره عقد، حضور عاقد و گروه موسیقی در استودیو برگزار می کند.

آصفی اعلام کرد: محمد حشمتی خواننده مهمان حضوری این مراسم است. همچنین بخش های دیگر این برنامه با گزارش هایی از جشن های عروسی و سفارش برگزاری مراسم عقد و عروسی تقدیم حضور مخاطبان می شود. از دیگر بخش ها می توان به مستند «سیدخندان» که عید دیدنی از سیدان است، اشاره کرد.

«تا انتهای هدایت» به همت گروه  برنامه ریزی و مدیریت شهری از ساعت ۶ و ۳۰ تا ۱۰ از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود. محمدحسین امیدی گوینده، محمدرضا میرحسینی گزارشگر و مریم توفیقی نویسنده برنامه هستند.

کد خبر 4389187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha