۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۴۵

نایب رئیس شورای شهر اصفهان:

مالکین مناطق پینارت، جی شیر و کردآباد طعمه رانت خواری نشوند

مالکین مناطق پینارت، جی شیر و کردآباد طعمه رانت خواری نشوند

اصفهان - نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مالکین سه منطقه پینارت، جی شیر و کردآباد مراقب طعمه رانت خواری‌ها نشوند و هر معامله ای با دقت نظر انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: سه پهنه الحاقی به منطقه ۴ اصفهان باید در جهت کمک به شهروندان و مردم صورت گیرد.

وی بیان داشت: مالکین سه پهنه کردآباد، جی شیر و پینارت طعمه رانت خواری نشوند و با اطلاعات و چشم باز معامله کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از تمام فرهیختگان و نخبگان و فعالان سیاسی اصفهان خواست که به منظور پیشرفت و ارتقای شهر اصفهان هر گونه انتقاد و پیشنهاد سازنده ای که دارند به شورای شهر منعکس کنند، افزود: اعضای شورا بدنبال بهره‌گیری بیشتر از مشارکت شهروندان و افراد صاحب نظر هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرداران مناطق مراقب ارتباطات و اطرافیان خود باشند، اضافه کرد: از حراست و بازرسی شهرداری مرکزی و مناطق می خواهیم هوشیارانه‌تر مسایل اطراف شهرداری‌ها را رصد کنند تا بتوانند دست کارچاق‌کن‌ها را از شهرداری کوتاه کنند.

نصر اصفهانی در پی آغاز محرم توصیه های به هیئت های مذهبی کرد و افزود: هیئت های مذهبی از ایام محرم و صفر در جهت ارتقای فضیلت های اخلاقی استفاده کنند و تلاش در جهت خرافه زدایی از نهضت حسینی کنند.

وی با بیان اینکه همچنین هیئت های مذهبی از مسدود کردن راه مردم خودداری کنند، گفت: نباید با هیئت های مذهبی برای تردد مردم باز شود.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهرداری راهنمایی‌های لازم را به دست اندرکاران هیئات مذهبی برای تبلیغات و بنر ارائه دهد، افزود: همچنین سازمان آتش‌نشانی و اتوبوسرانی نیز باید برای جابه‌جایی و خدمات ایمنی عزاداران همکاری داشته باشند.

کد خبر 4398589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha