۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱:۲۰

با کمک خیرین؛

لباس و لوازم‌التحریر ۳۰۰ دانش‌آموز شهرستان گناوه تامین شد

لباس و لوازم‌التحریر ۳۰۰ دانش‌آموز شهرستان گناوه تامین شد

گناوه - با کمک خیرین شهرستان گناوه و تامین نیازها، ۳۰۰ دانش آموز در مهرماه امسال راهی کلاس درس می شوند.

مدیرعامل انجمن خیریه بقیه الله (عج) شهرستان گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با کمک خیرین بندر گناوه بار دیگر طبق روال هر سال با تهیه کیف، کفش، لباس مدرسه و لوازم التحریر برای کودکان و نوجوانان دانش آموز تحت حمایت موسسه، تلاش مستمرمان را برای هموار کردن مسیر پیشرفت این فرزندان از سر گرفتیم.

حسین حسینی گفت: مثل همیشه قدردان محبت مردم شریف و خیرخواه شهرستان بوده و برای تمامی دانش آموزان این سرزمین تحصیلات بدون مانع و سربلندی روزافزون را آرزو می کنیم.

حسینی با اشاره به تعداد دانش آموزانی که مایحتاج تحصیلی آنها فراهم و توزیع شده بیان داشت: ۳۰۰ دانش آموز در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و حتی پیش دانشگاهی در طرح مهرانه ما مورد حمایت قرار گرفتند.

وی در ادامه اضافه کرد: در این طرح ۶۵ دانش آموز دختر، و ۱۳۵ دانش آموز پسر که زیر پوشش خیریه بقیه الله (عج) قراردارند و ۱۰۰ دانش آموزی نیازمندی که زیر پوشش ما نبودند، پکیج های آموزشی و تحصیلی مورد نیاز خود را دریافت کردند.

حسینی متذکر شد: به دختران تحت پوشش این انجمن علاوه بر لباس و کفش و کیف، پکیج تحصیلی لوازم التحریر و به ۸۵ دانش آموز پسر کیف، کفش و لوازم التحریر و به ۵۰ دانش آموز پسر دیگر هم لباس فرم، کفش، کیف و لوازم التحریر تعلق گرفت.

مدیرعامل انجمن خیریه حضرت بقیه الله (عج) گفت: ما آمادگی داریم تا کمک های نقدی و غیرنقدی اهالی نوع دوست، مهربان و نیک اندیش شهرستان گناوه را دریافت و میان نیازمندان این شهرستان توزیع کنیم و همچنان نیازمند یاری نیک اندیشان سخاوتمند این دیار هستیم.

کد خبر 4400899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha