۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۲۳:۰۰

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی:

عملکرد نامطلوب مدیران در برخی حوزه ها علت مشکلات اقتصادی است

عملکرد نامطلوب مدیران در برخی حوزه ها علت مشکلات اقتصادی است

صومعه سرا- نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور، وجود تحریم ها و عملکرد نامطلوب مدیران در برخی از حوزه ها را علت آن اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش بعدازظهر پنج شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات فرمانداری صومعه سرا برگزار شد ضمن تسلیت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: نقش بسیج و سپاه در بسیاری از حوزه ها غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی بسیج شده بودند، افزود: ملت ایران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تاسی از فرهنگ عاشورا و با تیکه بر قدرت الهی در برابر همه انها ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: در آنها سال ها اقشار مختلف مردم در کنار نیروهای سپاهی، بسیجی، انتظامی و نظامی، هوایی و زمینی حضور داشته و حقانیت نظام و ملت را اثبات کردند.

وی با اشاره به تقدیم بیش از ۳۶۰ هزار شهید در طول هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز نیز نیروهای سپاهی، بسیجی، انتظامی و نظامی برای دفاع از این آب و خاک از جان خود در مرزها و آن سوی مرزها گذشته و خون خود را تقدیم این نظام می کنند.

دلخوش به شرایط امروز جامعه و توطئه دشمنان نیز اشاره کرد و یادآورشد: یکی از مهم ترین تفاوت های دفاع در اوایل انقلاب و امروز این بوده که در آن زمان در برابر دشمن مسلح ایستادگی کردیم وامروز دشمنی در برابر ما قرار گرفته که با استفاده از حوزه فرهنگ و فضای مجازی درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه متاسفانه بعداز پیروزی انقلاب اسلامی در برخی از حوزه ها نواقصی وجود داشته و خوب عمل نکرده ایم، افزود: باید با تلاش مضاعف در برابر این توطئه دشمن نیز ایستادگی کرده و با روحیه بسیجی و جهادی عمل کنیم.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از همه دستگاه ها خواست تا با بیداری اندیشه و تفکر هوشمندانه بحران های درون کشور را پشت سر گذاشته و برای رفع مشکلات موجود در جامعه تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نامطلوب کشور در حوزه اقتصادی، خاطرنشان کرد: بخشی از این مشکلات مربوط به خارج از کشور و بحث تحریم علیه نظام و بخش دیگر ناشی از ضعف مدیریتی است.

کد خبر 4402539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha