۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۸

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف بیش از ۵۹ میلیارد ریال کالای احتکار شده در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از ۵۹ میلیارد ریال کالای احتکار شده در سیستان و بلوچستان

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۵۹ میلیارد ریال کالای احتکار شده در بازرسی از ۱۱ انبار خبر داد.

سردار محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح مرحله دیگری از طرح مقابله با محتکران کالاهای اساسی مردم، اظهار داشت: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی عملیاتی گسترده با حضور تیم های از پلیس امنیت عمومی، آگاهی و دیگر یگان های عملیاتی به مدت ۷۲ ساعت، با بررسی گزارش های مردمی و مطالعات و تحقیقات میدانی در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این عملیات گسترده ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان ۱۱ انبار بزرگ کالاهای احتکار شده در شهرهای زاهدان، زابل، سرباز، سراوان و مهرستان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی های قضائی به همراهی نمایندگان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن وارد عمل شدند و در بازرسی از این انبارها ۳۵۸ تن و ۲۷۰ کیلوگرم انواع حبوبات، ۲۰تن شکر، ۱۸ تن برنج، ۶تن و۳۰۰ کیلوگرم چای، ۲ تن قند، ۱۳ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد خبازی، ۱۰ تن روغن قنادی ، ۱۸ تن و ۵۴۰ کیلوگرم روغن خوراکی ، ۴۵ تن و ۲۵۰کیلوگرم مواد پیش ساخته شیرخشک، سه هزار و ۴۲۹ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل یخچال، ماشین لباشویی، کولرگازی، آبگرمکن، بخاری، کولرآبی و جاور برقی، پنکه رومیزی، و ۵۴ هزار انواع پوشک بچه احتکار شده کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده ۵۹ میلیارد و ۴۶۹ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال برآورد شد، خاطر نشان کرد: همه این انبارها پلمپ و افراد متخلف در این خصوص دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار قنبری با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس در اجرای موفقیت آمیز این عملیات گسترده گفت: از شهروندان می خواهیم چنانچه اطلاعی از دپوی کالا دارند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

کد خبر 4420816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha