۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۵۸

رئیس کمسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان:

روند اجرای تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی قابل قبول نیست

روند اجرای تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی قابل قبول نیست

همدان - رئیس کمسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان با انتقاد از روند اجرای عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی گفت: پل شهید همدانی به صورت فازبندی انجام شود.

به گزار ش خبرنگار مهر، علی رحیمی فر پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کمیسیون، فنی عمرانی شورای شهر همدان و در بازدید از روند اجرای تقاطع غیر همسطح شهید همدانی، افزود: در حال حاضر پیشرفت مطلوبی در روند این پل مشاهده نمی شود.

رحیمی فر به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی شهرداری، باید عملیات اجرایی پل به صورت فازبندی پیش برود و در مرحله نخست پل اصلی به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: در این پروژه تا زمانی که عملیات اجرایی فاز نخست تکمیل نشده نباید اجرای فازهای بعدی شروع شود تا بخشی از مشکل ترافیک نیز حل شود.

رئیس کمسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان اضافه کرد: در اجرای پروژه ها توجه به اولویت ها و اولویت بندی پروژه ها ضروری است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهرهمدان نیز در این بازدید تاکید کرد: باید پروژه های عمرانی شهرداری اولویت بندی شود و تا زمانی که پروژه های نیمه کاره به اتمام نرسیده عملیات اجرایی پروژه بعدی شروع نشود.

نرگس نوراله زاده با تاکید بر تقویت زیرساخت های عمرانی اضافه کرد: در اجرای پروژه ها از توان و ظرفیت نیروهای کاردان و متخصص استفاده شود.

کد خبر 4439184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha