۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۰۰

رئیس پلیس راه استان ایلام:

تونل آزادی ایلام بازگشایی شد

تونل آزادی ایلام بازگشایی شد

ایلام-رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با تلاش همکاران پلیس راه و راهداری، تونل آزادی که بجهت نقص فنی یک دستگاه اتوبوس مسدود شده بود پس از رفع نقص بازگشایی شد.

رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: برای ساعاتی محور حمیل به سمت سرابله در قسمت تونل آزادی به علت نقص فنی اتوبوس دچار ترافیک سنگین شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با تلاش همکاران پلیس راه و راهداری، تونل آزادی که بجهت نقص فنی یک دستگاه اتوبوس مسدود شده بود پس از رفع نقص بازگشایی شد.

وی افزود: رانندگانی که از محور حمیل به سمت سرابله سرابله و تونل آزادی نهایتا به سمت ایلام در حرکت هستند می توانند از مسیر جایگزین ایلام به سمت اسلام آباد و ایوان به عنوان محور جایگزین حرکت کنند.

وی تصریح کرد: رانندگان با همکاران پلیس راه که در طول محور مواصلاتی استقرار دارند همکاری لازم را داشته باشند تا گره ترافیکی رفع شوند.

وی گفت: محور حمیل به سمت سرابله و ایلام یکی از محورهای اصلی استان است و بیشترین بار ترافیکی بر روی محور ایلام- سرابله سرابله و نهایتا ایلام به مهران است، زائرین از این محور بیشترین ترددها را دارند.

کد خبر 4441407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha