۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۹:۰۴

وزیر تعاون تاکید کرد:

هم افزایی و همکاری بین دستگاهی برای رفع مشکلات

هم افزایی و همکاری بین دستگاهی برای رفع مشکلات

مشهد- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:باید با هم افزایی و همکاری میان دستگاه ها و استفاده از همه ظرفیت ها در جهت رفع مشکلات گام برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری چهارشنبه شب در نشست با مدیران شورای هماهنگی زیر مجموعه این وزارت در  خراسان رضوی  اظهارکرد: کاری که باید در این زمان انجام شود بحث شفافیت ،اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مردم است که باید ابهامات آن از بین برود و انتظار این است که این موضوع به صورت جدی پیگیری شود.

وی به تشکیل شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد وافزود : تشکیل شورای هماهنگی خاصیت های متفاوتی می تواند داشته باشد که باید از هم افزایی و همکاری در بین مدیران دستگاه ها و استفاده از همه ظرفیت ها در جهت رفع مشکلات بهره گرفت و این مجموعه می تواند اقدامات و فعالیت های خوبی انجام دهد.

وزیر تعاون خاطرنشان کرد:اشتغال از مسائل بسیار مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است و اختیارات خوبی در این خصوص وجود دارد که باید با روش های مختلف و جدید در این حوزه از جمله نظام استاد شاگردی ، استارت آپ ها ، فعالیت های خدماتی و گردشگری و شرکت های تعاونی بتوانیم ایجاد شغل کنیم.

شریعتمداری گفت: در این حوزه باید  مشاغل جدید را شناسایی کنیم و باید بدانیم  امروزه چاره درد این است که در این مسیر بصورت مشترک با کمک هم کار کرده و موانع را از پیش پا برداریم و از تمامی فرصت ها و ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی بیان کرد: جامعه  نیازمند به ارائه خدمات  است و مدیران باید تا می توانید  مجاهدانه تلاش کرده و نشاط اجتماعی را  بین مردم افزایش دهند. در این مسیر کار و تلاش کنید و مشکلات مردم را پیگیری و در حل مشکلات آنها کوشا باشید.

کد خبر 4446920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha