۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۹:۵۹

«ناواس» به زودی رئال مادرید را ترک خواهد کرد!

«ناواس» به زودی رئال مادرید را ترک خواهد کرد!

کیلور ناواس که در دیدار رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نیمکت‎‏نشین بود از این موضوع خوشحال نیست و احتمالا به زودی رئال را ترک می‏‎کند. او از یووه پیشنهاد دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیلور ناواس ممکن است به زودی از تیم فوتبال رئال مادرید برود. او که در بازی مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا نیمکتنشین شده بود شاید از حالا به طور جدی‌تر درباره آیندهاش در این تیم فکر کند و تصمیم بگیرد. او احساس میکند سرمربی جدید این تیم که البته موقتا هدایت تیم را به عهده دارد به او اعتماد کافی ندارد.

پیش از این هم انتظار میرفت با اقدام باشگاه برای خریدن تایبوت کورتوا وضعیت او در تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. اما کالچومرکاتو مدعی شده او که به همراه رئال مادرید قهرمان ۳ دوره از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شده از موضوع از دست دادن جایگاهش در ترکیب اصلی تیم ناراحت است و ترجیح می‌دهد کارش را در تورین و یوونتوس که به دنبال جذبش است ادامه دهد. او هم مایل است همان کاری را انجام دهد که کریستیانو رونالدو انجام داده و از رئال مادرید به یووه برود.

در صورتی که او به تیم ایتالیایی برود در تیم ایتالیایی پیشرفتی بزرگ حاصل خواهد شد و این تیم که بعد از رفتن بوفون در درون دروازه با مشکلاتی مواجه شده می‌تواند دروازه‌بانی مطمئن‌تر از ژسنی پیدا کند؛ دروازهبانی که در بازی مقابل منچستریونایتد هم اشتباهی داشت و در شکست تیمش تاثیر مستقیم گذاشت.

کد خبر 4453740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha