۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۲۵

با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر؛

سالن سینمای هلال سمنان افتتاح شد

سالن سینمای هلال سمنان افتتاح شد

سمنان - رئیس جمعیت هلال‌احمر، سالن سینمای هلال سمنان که بااعتبار ۴.۵ میلیارد ریال و با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع ساخته شده را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر پیوندی شامگاه سه‌شنبه در ادامه سفر خود به استان سمنان در مراسم افتتاح سینمای هلال شهرستان سمنان وابسته به این جمعیت حضور یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در حاشیه ایم مراسم و در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این پروژه گفت: یکی از طرح‌های هلال‌احمر برای افزایش نشاط اجتماعی و نقش‌آفرینی هلال‌احمر درزمینهٔ اجتماعی برای مردم سمنان، سینما هلال بود که خوشبختانه این طرح امروز با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور به بهره‌برداری رسید.

حسن شکرالهی افزود: این طرح بااعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینی به زیربنای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث‌شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: این پروژه بهسازی مجموعه قبلی هلال‌احمر شامل تعویض و تجهیز تابلوهای برق، تعویض تمامی صندلی‌های سالن قدیمی، نازک‌کاری و زیباسازی سقف، کف سازی و موکت کف سالن، بهسازی سن و سرویس های بهداشتی و ایجاد فضای وی آی پی در زمره اقدامات ما در این پروژه است.

وی افزود: این طرح در مدت سه ماه به انجام رسیده است.

رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به استان سمنان در مراسم افتتاح و کلنگ زنی چند طرح دیگر نیز حضور خواهد یافت.

کد خبر 4464030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha