۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲

در گفتگو با مهر اعلام شد:

تمرکز شهرداری بر اتمام پروژه‌ها است/لزوم نوسازی ناوگان عمومی

تمرکز شهرداری بر اتمام پروژه‌ها است/لزوم نوسازی ناوگان عمومی

کرج - شهردار کرج با اشاره به اینکه تمرکز شهرداری بر اتمام پروژه‌ها است، بر لزوم نوسازی ناوگان عمومی تأکید کرد.

علی‌اصغر کمالی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عملیات زیرساختی پروژه پل حصارک انجام‌شده است، اظهار کرد: پروژه تقاطع شهید آجرلو از غرب به شرق به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه به آغاز عملیات آسفالت‌ریزی بلوار گلدشت اشاره کرد و گفت: با انجام و اتمام این پروژه ترافیک این منطقه روان می‌شود.

شهردار کرج با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم پروژه عمرانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند، گفت: امیدواریم برخی پروژه‌ها تا یک ماه و نیم آینده به بهره‌برداری برسند.

کمالی زاده با اشاره به اینکه تمرکز ما بر روی پروژه رودخانه کرج است، گفت: با احداث این پل می‌توانیم مسیر انتقال به اتوبان شهید همت را تسهیل و از بار ترافیکی آن بکاهیم.

وی با توجه به اهمیت بهره‌برداری از زیرگذرها و تقاطع‌های باقی‌مانده شهر، گفت: احداث زیرگذر شیخ‌آباد طبق مکاتبات با راه آهن جمهوری اسلامی است، در صورت تحقق این مهم ادامه تونل مهرویلا و تقاطع جاده قزل حصار در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهردار کرج در بخش دیگری به اهمیت پروژه متروی کرج اشاره کرد و گفت: برای این مهم برنامه‌ریزی‌های جدیدی انجام‌شده است، شهر کرج در حوزه معابر و حمل‌ونقل شهری با مشکلات بسیار جدی روبه‌رو است که این مهم بر تکمیل و بهره‌برداری پروژه مترو تأکید دارد.

کمالی زاده بابیان اینکه طی یک ماه گذشته ۱۷ هزار تن آسفالت در سطح کرج تولید و توزیع‌شده است، گفت: این مهم استمرار خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از برگزاری مناقصاتی برای خرید اتوبوس‌های جدید خبر داد و گفت: از سال ۸۹ تاکنون اتوبوس جدیدی وارد خطوط ناوگان حمل‌ونقل عمومی نشده است، نوسانات قیمت ارز و مشکلات اقتصادی خرید اتوبوس‌های جدید را با مشکل مواجه کرد اما خوشبختانه در حال برگزاری مناقصاتی جهت خرید و واردات اتوبوس‌های جدید از سوی یکی از کارخانه‌های کشور هستیم.

شهردار کرج در انتها با اشاره به اینکه همه تلاش خود را برای اتمام پروژه متروی کرج به‌منظور تسهیل و روان‌سازی ترافیکی درون‌شهری انجام می‌دهیم، گفت: این پروژه به لحاظ نیروهای تأسیساتی و تجهیزات با مشکلی مواجه نیست و تا به امروز حدود ۲۰ هزار تن ریل خریداری‌شده است.

کد خبر 4464793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha