۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۳۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد مطرح کرد؛

اجرای ۳۵ طرح اقتصاد مقاومتی در بروجرد توسط ناحیه مقاومت بسیج

اجرای ۳۵ طرح اقتصاد مقاومتی در بروجرد توسط ناحیه مقاومت بسیج

بروجرد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از اجرای ۳۵ طرح اقتصاد مقاومتی توسط این نهاد در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید سوری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، پایگاه های مقاومت بسیج و جمعی از بسیجیان شهرستان به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه بروجرد که در محل حسینیه اهل بیت(ع) بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه ها با مجاهدت بسیجیان کشور میسر بوده است.

وی، افزود: در زمان جنگ تحمیلی همه دشمنان و ایادی آنها با تمام ظرفیت علیه ملت و کشور ایران هجمه وارد کردند و نمیدانستند که با یک بسیج میلیونی طرف هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، ادامه داد: اگر بسیج نبود نمیتوانستیم پیروزی امروز را به دست بیاوریم و دشمنان باید بدانند فرهنگ بسیجی فرهنگی است که نه خستگی و نه بن بست می شناسد.

سرهنگ سوری با بیان اینکه رشد کشور مرهون فرهنگ بسیج است، اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج بروجرد نیز با تاسی از این فرهنگ در حوزه های مختلف فرهنگی، تربیتی و اجتماعی طی یک سال گذشته برنامه هایی در سطح شهرستان اجرا کرده است.

وی پاکسازی سه محله حاشیه نشین شهرستان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، اجرای برنامه نشاط اجتماعی در راستای سالم سازی این مناطق، ایجاد ۳۵ کارگاه در طرح اقتصاد مقاومتی و اشتغال ۷۵ نفر در این حوزه، احداث ۱۵ سالن ورزشی کوچک و بزرگ برای رفع مشکلات ورزشی، فرهنگی و اقتصادی مردم در سطح شهرستان را از جمله اقدامات سپاه ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد.

کد خبر 4464966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha