۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۲

هیات انتخاب جشنواره پویانمایی تهران حکم گرفتند

هیات انتخاب جشنواره پویانمایی تهران حکم گرفتند

هیات انتخاب یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از روز پنجشنبه ۱۵ آذر بررسی آثار این رویداد هنری را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انتخاب اولیه‌ فیلم‌های بخش مسابقه ایران و بین‌الملل یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران را گروهی هفت نفره در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می‌دهند.

امسال ۵۶۸ فیلم در بخش مسابقه ایران و بیش از ۱۰۰۰ فیلم از ۸۳ کشور جهان در بخش مسابقه بین‌الملل یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران شرکت کرده‌اند.

اسماعیل شرعی مدیر آموزش و مدرس انیمیشن و داور جشنواره‌های متعدد، محمد خیراندیش نویسنده و کارگردان انیمیشن، امید خوش‌نظر عضو پیوسته‌ انجمن فیلمسازان انیمیشن بین‌الملل و نویسنده و کارگردان انیمیشن، رضا منتظری‌مقدم دبیر پیشین شورای راهبردی فیلم ۱۰۰ و سردبیر و تهیه‌کننده‌ برنامه‌های تلویزیون، مریم خلیل‌زاده نویسنده، طراح و کارگردان انیمیش، بابک نکویی تهیه کننده و کارگردان انیمیشن و مدیر و موسس استودیو گنبد کبود و علی نوری‌اسکویی نویسنده و کارگردان و مدیر هنری پروژه‌های مختلف داستانی، مستند و انیمیشن، اعضای هیات انتخاب یازدهمین دوره جشنواره پویانمایی را تشکیل می‌دهند.

این جشنواره در چهار بخش «مسابقه»، «خارج از مسابقه»، «نمایش ویژه» و «چشم‌انداز» از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در تهران از سوی کانون پرورش فکری برگزار می شود.

کد خبر 4474587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha