۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۳۷

ظهر امروز؛

فرمانده انتظامی کردستان از دفتر خبرگزاری مهر کردستان بازدید کرد

فرمانده انتظامی کردستان از دفتر خبرگزاری مهر کردستان بازدید کرد

سنندج - فرمانده انتظامی کردستان با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان کردستان با خبرنگاران این رسانه به گفت و گو پرداخت و گفت: تعامل با مردم، رسانه ها و دیگر سازمان های همسو اولویت کار ماست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان صبح امروز به همراه سرهنگ عبدالله فاتحی معاون اجتماعی انتظامی استان کردستان و سرهنگ علیرضا مرادی و سرهنگ لاک تراش رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط‌ عمومی معاونت اجتماعی انتظامی استان کردستان به ‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر با حضور در دفتر خبرگزاری مهر در استان کردستان از بخش های مختلف بازدید و با خبرنگاران این رسانه گفت ‌و گو کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در این دیدار با قدردانی از تلاش های خبرنگاران این رسانه اظهارداشت: بابت اینکه، فرصت حضور در دفتر خبرگزاری مهر کردستان را پیدا کردیم، بسیار خوشحال هستیم.

سردار علی آزادی با بیان اینکه بابت اینکه خبرگزاری مهر، واقعیت ‌های کردستان را صادقانه منعکس می ‌کند، قدردانی می ‌کنیم و با اشاره به نقش تأثیرگذار رسانه‌ در دنیای امروز، گفت: انتظار داریم اصحاب‌ رسانه خدمات و کارهای خوب انجام شده را منعکس کنند.

وی در ادامه با قدردانی از خبرنگاران این رسانه افزود: مجموعه خبرگزاری مهر کردستان در چالش ‌ها و اتفاقات اخیری که در استان رخ داد، همانند همیشه خوب درخشیدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: خبرگزاری مهر کردستان در راستای اعتلای اهداف نظام گام برمی ‌دارد و همیشه مشکلات و واقعیت‌ ها را صادقانه منعکس و پیگیری می ‌کنند.

مدیر دفتر خبرگزاری مهر در استان کردستان نیز با قدردانی از زحمات و تلاش ‌های شبانه ‌روزی پلیس و تعامل خوب فرماندهی انتظامی کردستان با اصحاب ‌رسانه با ارائه گزارشی از عملکرد و کارهای انجام شده در راستای اهداف و اقدامات مجموعه انتظامی به تشریح برنامه ‌ها و چشم ‌اندازهای این رسانه در استان پرداخت.

کد خبر 4530844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha