۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۲۳:۱۵

مدیرعامل شرکت آبفار استان مرکزی:

۳۰ پروژه آبرسانی روستایی در استان مرکزی مورد بهره برداری قرارگرفت

۳۰ پروژه آبرسانی روستایی در استان مرکزی مورد بهره برداری قرارگرفت

تفرش- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت: همزمان با دهه فجر سال جاری، ۳۰ پروژه آبرسانی روستایی در استان مرکزی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف عرفانی نسب عصر پنجشنبه در حاشیه بهره‌برداری از طرح تعویض شبکه داخلی آب شرب روستای فرک و طریز آباد تفرش که با حضور استاندار مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه ها در شهرستان های اراک، ساوه، شازند، خمین، محلات، دلیجان، فراهان، تفرش و کمیجان با اعتباری بالغ بر ۸۰میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی افزود: با افتتاح این پروژه های آبرسانی روستایی ۳۳ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار و ۸۰۴ نفر از مزایای طرح های آبرسانی بهره مند شده اند.

وی بیان داشت: برای اتمام عملیات اجرایی در پروژه‌های مذکور، مجموعا ۶ حلقه چاه حفر شده و حدود ۱۰۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی ابراز داشت: همچنین ۷ مخزن ذخیره آب مجموعا به حجم ۱۶۵۰ متر مکعب احداث و چهار ایستگاه پمپاژ نصب و تجهیز شده است.

عرفانی نسب تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه ها شامل اجرای ۱۰۳۰ متر خطوط انتقال برق، اجرای چهار مورد فنس پیرامون خطوط به طول ۸۲ متر و نصب ۲۲۸۸ فقره انشعاب جدید آب است.

کد مطلب 4542485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha