به گزارش خبرنگار مهر، یوسف عرفانی نسب عصر پنجشنبه در حاشیه بهرهبرداری از طرح تعویض شبکه داخلی آب شرب روستای فرک و طریز آباد تفرش که با حضور استاندار مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه ها در شهرستان های اراک، ساوه، شازند، خمین، محلات، دلیجان، فراهان، تفرش و کمیجان با اعتباری بالغ بر ۸۰میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی افزود: با افتتاح این پروژه های آبرسانی روستایی ۳۳ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار و ۸۰۴ نفر از مزایای طرح های آبرسانی بهره مند شده اند.
وی بیان داشت: برای اتمام عملیات اجرایی در پروژههای مذکور، مجموعا ۶ حلقه چاه حفر شده و حدود ۱۰۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی ابراز داشت: همچنین ۷ مخزن ذخیره آب مجموعا به حجم ۱۶۵۰ متر مکعب احداث و چهار ایستگاه پمپاژ نصب و تجهیز شده است.
عرفانی نسب تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه ها شامل اجرای ۱۰۳۰ متر خطوط انتقال برق، اجرای چهار مورد فنس پیرامون خطوط به طول ۸۲ متر و نصب ۲۲۸۸ فقره انشعاب جدید آب است.


نظر شما