۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲

در بازدید از گودهای پرخطر انجام شد؛

تاکید شهردار منطقه یک تهران بر تعیین تکلیف گودهای پرخطر رها شده

تاکید شهردار منطقه یک تهران بر تعیین تکلیف گودهای پرخطر رها شده

شمیرانات- شهردار منطقه یک تهران در بازدید از گودهای پرخطر شمال این شهر بر تعیین تکلیف این گودها در یک بازه زمانی کوتاه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید موسوی پیش از ظهر یکشنبه به همراه معاون و مدیران شهرسازی ضمن بازدید از گودهای پرخطر و رها شده در محدوده منطقه یک تهران اظهار داشت: ایمنی شهروندان و املاک مجاور گود های رها شده  در منطقه باید تامین شود و اگر مالکین نسبت به ایمن سازی این گودها اقدام نکنند، شهرداری برای تامین ایمنی شهروندان وارد عمل خواهد شد.

وی افزود: رعایت مقررات و ضوابط مشخص شده شهرسازی مبنای نظارت شهرداری در این موضوع است و تلاش می کنیم در یک بازه زمانی کوتاه مدت ضمن دعوت از مالکین این گود ها ،  ترتیبات قانونی را در زمینه ایمن سازی گودهای رهاشده به انجام رسانیم.

شهردار منطقه یک با اشاره به ضرورت نظارت مستمر در این خصوص خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی نیلینگ تابع زمان استاندارد است و طولانی شدن آن می تواند مخاطرات جدی ایجاد کند پس ضروری است این محدوده زمانی رصد شود .

وی به تعرض برخی مالکین به حریم پیاده راه ها در منطقه اشاره کرد و گفت: سد معبر ساختمانی پدیده ای است که مزاحمت فراوانی را برای شهروندان فراهم نموده است‌ بر همین اساس دستور جمع آوری برخی حصارهای کارگاهی و آزادسازی پیاده راه ها صادر و رفع سد معبر ساختمانی در دستور کار ویژه حوزه شهرسازی قرار گرفته است.

موسوی نظارت بر ساخت و سازها و اتخاذ تصمیم در حوزه شهرسازی را مبتنی بر بازدیدهای مستمر فنی و میدانی دانست و گفت: با هدف رسیدگی به درخواستهای شهروندان در حوزه شهرسازی،تسهیل و تسریع در صدور پروانه های ساختمانی و رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی، بازدیدهای مستمر میدانی در این حوزه ضروری است.

کد خبر 4544557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha