۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۳۲

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:

۳۰۰ بازرس سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی بر بازار نظارت می کنند

۳۰۰ بازرس سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی بر بازار نظارت می کنند

مشهد- مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ بازرس سازمان صنعت و معدن استان طرح بازرسی ویژه ای را از ابتدای بهمن شروع کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان روز شنبه در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال ۹۷ که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: ۳۰۰ بازرس سازمان صنعت و معدن طرح بازرسی ویژه ای را از ابتدای بهمن شروع کرده اند که تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت و تا به امروز ۷۱ هزار بازرسی انجام گرفته که در این بازرسی‌ها، ۳۳۱۸ واحد متخلف شناسایی و برخورد شده است.

وی افزود: ۵۰ تفاهم نامه معین اقتصاد مقاومتی در طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی منعقد شده است و در کنار انعقاد این تفاهم نامه‌ها، ۵۴۳ سند همکاری هم به ارزش ۲۴ هزار و ۵۹۳ میلیارد تومان و ۶۹۵ میلیون یورو به امضا رسیده است که ۴۶ هزار و ۴۱۳ فرصت شغل ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: مجوز توزیع ۲۰ هزار تن شکر صادر شده است و تاکنون ۱۷ هزار تن شکر عرضه شده است و ۳ هزار تن باقی مانده هم به زودی در قالب خرده فروشی در بازار عرضه خواهد شد و در عین حال حجم ذخایر شکر استان حدود ۷۰ هزار تن است.

وی گفت: ۱۰۰ تن برنج تنظیم بازار در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ نیز توزیع خواهد شد و ۵۰۷ تن گوشت منجمد از وزارتخانه دریافت کرده ایم که از امروز توزیع آن آغاز می‌شود و همچنین، ۱۰۰ تن گوشت گرم هم به زودی در بازار توزیع خواهد شد.

رسولیان تصریح کرد: امسال به دلیل نوسانات نرخ ارز، در حوزه اقتصادی با چالش‌های جدی مواجه بودیم اما تلاش این بوده است که قیمت کالا و خدمات به رغم پذیرایی میلیونی از زائران از میانگین کشوری بالاتر نرود.

وی افزود: برنامه ریزی خوبی برای ایام تعطیلات نوروز ۹۸ تدارک دیده شده است تا در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز زائران و مجاوران خللی ایجاد نشود و در این راستا، ذخایر نهاده‌های دامی برای جلوگیری از نوسان قیمت گوشت، افزایش یافته است.
 

کد خبر 4569505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha