به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نوروزیان با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی از ۲۰ لغایت ۲۶ اسفند ماه جاری آغاز شد، اظهار کرد: در این مدت دو هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی معدوم شد.
نوروزیان افزود: در این مدت یک هزار و ۴۲۹ مورد بازدید از مرکز تهیه، عرضه و فروش مواد غذایی، ۲۴۲ مورد بازدید از اماکن عمومی و ۱۱۳ مورد بازدید از اماکن بین راهی توسط کارشناسان بهداشت محیط به عمل آمده است.
وی تصریح کرد: در بازرسیهای انجام شده سه مورد از اماکن متخلف به مراجع قضائی معرفی و یک مرکز نیز به دلیل عدم رعایت بهداشت و نداشتن مجوزهای لازم تعطیل شد.
این مسئول افزود: در این مدت همچنین ۷۵۶ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل و یک هزار و ۶۹۰ مورد کلر سنجی آب انجام شده است.


نظر شما