۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۳۴

رئیس فرهنگ و ارشاد دیلم خبرداد؛

دومین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ در دیلم برگزار می‌شود

دومین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ در دیلم برگزار می‌شود

بوشهر - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم گفت: شهرستان دیلم آماده برگزاری دومین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ است.

زهره محنایی عصر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های استانی باعث بالا بردن سطح کیفی کارهای گروه‌های نمایشی و موجب آشنایی بیشتر جوانان و نو جوانان با حوزه تئاتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره قراراست برای دومین بار در شهرستان دیلم برگزار شود گفت: جشنواره مونولوگ می‌تواند تأثیر بسیار خوبی در جهت خلاقیت و توانایی یک بازیگر تئاتر شود و این زمینه ساز بسیار خوبی برای حضور کارگردان و بازیگران برای رشد و پیشرفت و پی بردن به شناخت و آگاهی خود آنها خواهد داشت.

محنایی با اشاره به اینکه نزدیک به ٢٠ اثر نمایشی تاکنون آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند بیان داشت: داوران هیئت بازبین این دوره از جشنواره را شیما جوادپور، سعید گل چمن و محمد دهدشتی تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم اظهار داشت: انجمن نمایش دیلم در سال ٩٧ توانست در جشنواره‌های مختلف استانی رتبه‌های خوبی را به دست بیاورد که این نشان از علاقه مندی و پیشرفت حوزه نمایشی در شهرستان است که امیدواریم با همدلی و همکاری بیشتر و با حمایت مسئولین قدم‌های استوارتری در این زمینه و سایر رشته‌های هنری برداریم.

دومین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ قرار است در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری در پلاتو نگاه مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) شهرستان دیلم با حضور هنرمندان شهرستانی و استانی برگزار شود.

کد خبر 4592958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha