۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی؛

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه منصوب شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی مهدی عبوری را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حکمی مهدی عبوری را به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

در متن حکم صادره برای مهدی عبوری معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی که به امضای مهندس اسلامی رسیده، آمده است: با توجه به تجربه، تخصص، تعهد و سابقه مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی» وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه در اجرای مأموریت‌های محوله، اهتمام ویژه داشته باشید.

همچنین در این حکم از مواردی شامل، اصلاح ساختار سازمانی، نظام جبران خدمات و چابک سازی و کاهش دیوان سالاری در وزارتخانه به منظور بهره مندی حداکثری از توان تخصصی منابع در ستاد وزارت، استان‌ها و کلیه دستگاه‌های تابعه، حذف کلیه امور غیرضروری و بهبود روش‌ها در جهت تسریع و شفاف سازی امور اداری و مالی؛ استفاده بهینه و مناسب از سرمایه‌های فیزیکی و انسانی وزارتخانه با رویکرد صرفه جویی در هزینه‌ها و شفاف سازی گردش منابع در ستاد وزارت، استان‌ها و دستگاه‌های تابعه؛ تبیین عملی شایسته سالاری در انتصابات و جذب نیروهای برگزیده متناسب با نیازهای وزارتخانه؛ رسیدگی به معیشت همکاران و تکریم شایسته و تلاش در رعایت منزلت و تعالی کرامت انسانی کارکنان و اهتمام در افزایش رضایت مندی و انگیزه کارکنان با صیانت از حقوق قانونی آنها و برقراری ارتباط مؤثر با تمامی واحدهای تابعه استانی در انعکاس سیاست‌ها، رویه‌ها و خط مشی‌ها وزارتخانه و نظارت بر حسن انجام آنها، به عنوان مأموریت‌های معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی یاد شده است.

عبوری که تا پیش از این شهردار ساری بود، دارای سوابقی چون معاونت اداری مالی و حراست سازمان صدا و سیمای مرکز مازندران، عضو شورای سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، عضو شورای مشورتی شورای سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور نیز بوده است.

گفتنی است اسلامی پیش از ورود به وزارت راه و شهرسازی، استاندار مازندران بود.

خاطرنشان می‌شود، سیدسعید سیدعلایی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی نیز طی حکمی از سوی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مشاور وزیر در امور نوسازی و تحول منابع انسانی منصوب شد.

کد خبر 4593279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha