۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۴۷

اخبار کوتاه ورزشی؛

پایان مسابقات بدمینتون دختران جوان کشور در قزوین

پایان مسابقات بدمینتون دختران جوان کشور در قزوین

قزوین- مرحله نخست رقابت های رنکینگ بدمینتون دختران جوان کشور در دو بخش دوبل و انفرادی در قزوین با شناخت برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان رقابت‌های بدمینتون دختران جوان کشور در قسمت یک نفره رده سنی زیر ۱۷ سال فاطمه بابایی از آذربایجان شرقی قهرمان شد، کیمیا آزاد واری از تهران دوم شد و پرنیا یزدانی از تهران و مریم سلطانی از فارس به مقام سوم مشترک دست یافتند.

همچنین در قسمت یک نفره رده سنی زیر ۱۹ سال پریا اسکندری و یگانه تفرشی از تهران اول و دوم شد و نسیم صفایی از تهران و رومینا تاجیک از تهران به مقام سوم مشترک دختران زیر ۱۹ سال رقابت‌های یک نفره دست یافتند.

در بخش تیمی رده سنی زیر ۱۷ سال، تیم دونفره کیمیا آزاد واری و ساره امینیان از تهران قهرمان شد، ترکیب آناهیتا باقری و فاطمه فنایی از سمنان نایب قهرمان شدند و زهرا احمدیان و زهره پورحسن از آذربایجان شرقی به همراه فاطمه بابایی و فاطمه مونس خواه از آذربایجان شرقی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

همچنین در دیدار نهایی قسمت دونفره رده سنی زیر ۱۹ سال تیم دونفره پریا اسکندری و یگانه تفرشی از تهران قهرمان شدند، ترکیب نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده از تهران نایب قهرمان شدند و ساغر رفیعی و ملیکا یحیایی از کرمان به همراه بیتا منصوری و میترا پشته شیرانی از کرمان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران جوان کشور رده سنی جوانان با شرکت ۹۶ بازیکن در قسمت یک نفره و ۳۵ تیم دونفره از ۱۸ استان کشور به میزبانی خانه بدمینتون قزوین برگزار شد.

والیبالیست‌های قزوینی به همراه تیم شهرداری ورامین قهرمان آسیا شد

محسن سیاهدوش و میلاد یوسفی، آنالیزور و بدنساز قزوینی به همراه تیم شهرداری ورامین با کسب پیروزی برابر نماینده ژاپن به قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا رسید.

تیم شهرداری ورامین بدون شکست قهرمان جام باشگاه‌های آسیا در چین تایپه شد.

قهرمانی اعتدادی و تیم ملی فوتسال دانشجویان در جهان

تیم فوتسال بانوان که در ترکیب خود از فاطمه اعتدادی ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، قهرمان دانشجویان جهان شد.

تیم کشورمان با برتری مقابل اسپانیا به مقام قهرمانی رقابت‌های فوتسال دانشجویان جهان رسید.

این رقابت‌ها در بلژیک برگزار شد.

عنوان پنجمی شطرنج باز قزوینی در مسابقات مدارس جهان

در پایان مسابقات قهرمانی مدارس جهان، سارا داوری، نماینده خوب استان، علیرغم بازی‌های عالی و پیروزی در دور پایانی با بداقبالی در جایگاه پنجم جدول زیر ۱۱ سال دختران ایستاد.

این رقابت‌ها در ترکیه برگزار شد.

درخشش شطرنج باز قزوینی در رقابت‌های بین المللی قائمشهر

در پایان مسابقات بین المللی قائم کاپ، آبتین عطاخان نفر برتر ریتینگ زیر ۲۳۰۰ شد و عنوان اولین استاد فیه استان را کسب کرد.

رضا مهدی در جدول ب هفتم شد و مهدیس مهدوی هم در جدول ب بانوان به مقام دوم دست یافت.

این رقابت‌ها با شرکت شطرنج بازان داخلی و خارجی در قائمشهر برگزار شد.

دومین رویداد پرش با اسب استان قزوین برگزار شد

در پایان این رقابتها و در رده تشویقی محمد رضا معروفی با اسب کاسال و متیو باقرآبادی با اسب آندیاموند از باشگاه البرز و در رده مبتدی مهدی نوری با اسب تانگولو از باشگاه ژاله و متیو باقرآبادی با اسب آندیاموند از باشگاه البرز مسیر مسابقه را بدون خطا طی کردند.

در رده اسب خالص ایرانی سارا عقیلی با اسب عارف و محمد رضا معروفی با اسب مهربان از باشگاه البرز اول و دوم شدند و پویان محمدی نژاد با اسب جگوار از باشگاه رخش سوم شد.

در رده آزاد علیمحمد قنبری با اسب فونوگراف از باشگاه رخش، محمد رضا معروفی با اسب ورسالیس و محمد رضا عباسی با اسب کاستینا از باشگاه البرز اول تا سوم شدند.

در رده نونهالان و نوجوانان آرمان طلاییان با اسب ژوپیتر و محدثه قنبری با اسب آیناز از باشگاه البرز، بردیا ملکمحمدی با اسب شب خیز از باشگاه رایمون بوئین زهراو محمد میثاق خوئینی با اسب هرمس رایان از باشگاه رخش اول تا چهارم شدند.

در رده بزرگسالان هم محمد رضا معروفی با اسب ژوپیتر سارا عقیلی با اسب هاید cvn از باشگاه البرز اول و دوم شدند و رضا شکری با اسب لودلیا از باشگاه آذر فراز تهران سوم شد
این رقابت‌ها با شرکت ۵۰ سوار از استان‌های قزوین، البرز، زنجان و تهران در باشگاه سوارکاری البرز برگزار شد.

رقابت‌های فوتبال جام نوروز شهرستان قزوین به پایان رسید

در پایان این رقابت‌ها در نظام آباد، تیم پیام فارسیان با نتیجه ۲ بر ۱ دهیاری فارسیان را برد و قهرمان شد. عنوان سوم هم به تیم آقابابا رسید.

تیم نظام آباد هم کاپ اخلاق را کسب کرد.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد.

کد خبر 4601461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha