۲۲ اسفند ۱۳۸۵، ۲۰:۲۸

با حکم وزیر کشور؛

عباس زاده مشکین مدیرکل سیاسی وزارت کشور شد

عباس زاده مشکین مدیرکل سیاسی وزارت کشور شد

حجت الاسلام پورمحمدی وزیر کشور، محمود عباس زاده مشکین را به عنوان مدیر کل سیاسی وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، مراسم معارفه مدیر کل جدید سیاسی وزارت کشور و تودیع محمدرضا موالی زاده که پیش از این سمت مذکور را بر عهده داشت، امروز در وزارت کشور برگزار شد.

ثمره هاشمی معاون سیاسی وزیر کشور در سخنرانی خود در این مراسم گفت : اختیاراتی که دردولت نهم به استانداران واگذار شده است درهیچ دوره ای از انقلاب سابقه نداشته و تا جایی که مقدور بوده اختیارات آنها در همه حوزه ها به ویژه حوزه عمرانی افزایش پیدا کرده است.

ثمره هاشمی افزود: اولویت بندی پروژه ها به عهده استانداران است و بعد ازواگذاری مسئولیت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی به استان ها تخصیص بودجه با نگاه کامل تری در استانداری برنامه ریزی خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: وزارت کشور از نظر اختیارات و مسئولیت ها نسبت به دوره سابق وضعیت بهتری پیدا کرده است.

وی با اشاره به وظایف سنگین اداره کل سیاسی وزارت کشورخاطر نشان کرد: درحوزه سیاسی وامنیتی در صورت انجام هماهنگی بیشتر با وزارتخانه ها و نهادهای مسئول دیگر، حرکت در مسیر نیل به هدف آسانتر خواهد بود.

رئیس کمیسیون ماده 10 قانون فعالیت احزاب و جمعیت ها ضمن اشاره به جایگاه و نقش مهم رسانه ها در مباحث و مسائل سیاسی کشوربا تاکید بر آشنایی کامل نسبت به مسائل داخلی کشور خاطر نشان کرد، احزاب و جریانات سیاسی زیادی داریم و باید هر لحظه هندسه سیاسی کشور را در دست داشته باشیم.

 

کد خبر 460927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha