۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۳:۳۷

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد؛

افزایش ۲۶۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشان

افزایش ۲۶۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشان

کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از افزایش ۲۶۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشان خبر داد و گفت: ۳۰۶ نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی پورکاوه شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت ایام پیش رو اظهار داشت: درراستای برخورد و مبارزه با مواد مخدر در کشور نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به کار گرفته است و قرار گرفتن در مجاورت کشورهای کشت مواد مخدر این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند.

وی ضمن اشاره به راهکارهای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر افزود: بازپروری افرادی که در دام اعتیاد گرفتار شده و آموزش از مهمترین راهکارهایی است که نیروی انتظامی و دستگاه های مربوطه به کار گرفتند و خوشبختانه تلاش های نیروی انتظامی موجب شده است تا با گذر میزان کشف مواد مخدر افزایش پیدا کند.

افزایش ۱۵۰ درصدی دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از افزایش ۲۶۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماهه نخست سال خبر داد و ابراز داشت: دستگیری تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر ۱۵۰ درصد و دستگیری معتادان نیز هفت درصد در کاشان افزایش داشته است و این مهم با افزایش آگاهی عموم مردم و همکاری دستگاه های مربوطه میسر شده است.

وی با بیان اینکه طی سه ماهه سال جاری ۴۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کاشان کشف و ضبط شد، گفت: در همین راستا ۳۰۶ نفر از تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان کاشان دستگیر شدند و این موضوع نشان می دهد که نیروی انتظامی در موضوع مبارزه با مواد مخدر تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

پورکاوه یکی از اصلی ترین راه های آگاه سازی جامعه را از طریق آموزش و پورش دانست و افزود: بیشترین حضور متخصصان نیروی انتظامی، برگزاری کارگاه ها و نمایشگاه ها در مدارس انجام شده است و جامعه هدف ما نیز بیشتر دانش آموزان مقطع ابتدایی هستند و علاوه بر آن مساجد، پایگاه های بسیج و غیره نیز همکاران ما در راستای آموزشهای مردمی یاری می کنند.

کد خبر 4649167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha