۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۰

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

کاروان پیاده آفتاب مسیر ۲۳۰۰کیلومتری غرب کشور تامشهد راطی می کنند

کاروان پیاده آفتاب مسیر ۲۳۰۰کیلومتری غرب کشور تامشهد راطی می کنند

مشهد- سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: کاروان پیاده آفتاب متشکل از ۲۰ ورزشکار مسیر ۲۳۰۰کیلومتری غرب کشور تامشهد راطی می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن عزیزی اظهار کرد: کاروان آفتاب متشکل از ۲۰ ورزشکار جوان دوومیدانی کار با شعار «امام هشتم؛ جلوه رأفت، محور وحدت» مسیر ۲۳۰۰ کیلومتری ۶ استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی را از ۷ تیر از یادمان شهدای شلمچه در کربلاهای جنوب ایران آغاز خواهد کرد.

وی افزود: در مدت ۱۶ روز پس از عبور از ۵۵۰ شهر در شامگاه میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در صحن و سرای امام هشتم، بر اهتمام به نهادینه سازی سبک زندگی رضوی، پاسداری از خون شهدا و ولایت مداری و احیای امر اهل بیت (ع) تجدید میثاق دوباره ای می ببندند که این حرکت عظیم فرهنگی همیشه با استقبال و حضور پرشور مردمی همراه بوده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی ادامه داد: در جشن ده سالگی این برنامه، شاهد تغییرات ساختاری و محتوایی به منظور دست یابی حداکثری به اهداف از پیش تعیین شده این رویداد هستیم، تمرکز زدایی و واگذاری همه امور در استان‌های مسیر، هم افزایی و هماهنگی با متولیان برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید، تعامل با کانون‌های خادم یاران ورزش آستان قدس رضوی از جمله این اقدامات بوده است.

وی تصریح کرد: ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۵ تیر آئین بدرقه کاروان آفتاب و تحویل پرچم آستان قدس رضوی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و با سخنرانی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار و پس از آن کاروان با حضور در حرم مطهر و شرکت در نماز جماعت مغرب و عشاء روز بعد مشهد مقدس را به مقصد آبادان ترک خواهد کرد.

کد خبر 4651580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha