۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۱

رئیس شورای نظارت به مهر پاسخ داد؛

ماجرای توقف اجرای «عاشقانه‌های خیابان» چیست؛ توقیف یا اصلاحیه؟

ماجرای توقف اجرای «عاشقانه‌های خیابان» چیست؛ توقیف یا اصلاحیه؟

وحید فخر موسوی رییس شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی درباره متوقف شدن اجرای نمایش «عاشقانه های خیابان» توضیحاتی ارایه داد.

سیدوحید فخر موسوی رییس اداره ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی در پی متوقف شدن اجرای نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل آبادی درباره دلایل این تصمیم به خبرنگار مهر گفت: در اجرای این اثر نمایشی مواردی مشاهده شده بود که در بازبینی‌های قبل از اجرا وجود نداشت و از همین رو نامه‌ای به تماشاخانه ایرانشهر ارسال شد مبنی بر اینکه با این اوصاف نمایش اجازه اجرا ندارد.

موسوی تأکید کرد: بعد از رفع موارد موردنظر و اصلاح و بازبینی مجدد نمایش می‌تواند مجدداً به صحنه برود اما تا امروز هنوز درخواستی از طرف تماشاخانه ایرانشهر مبنی بر پذیرش این موارد به ما ارسال نشده است.

وی ادامه داد: از آنجا که درخواست مجوز اجرا برای نمایش‌های متقاضی از طرف سالن‌ها و تماشاخانه به ما داده می‌شود، ما نیز تایید نهایی برای اجرای یک اثر نمایشی و یا موارد دیگر را به سالن‌ها ارسال می‌کنیم و در مورد این نمایش نیز با تماشاخانه ایرانشهر مکاتبه داشته‌ایم و تا این لحظه نیز هنوز جوابی از طرف آقای رجبی معمار رئیس تماشاخانه ایرانشهر دریافت نکرده‌ایم.

رییس اداره ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: اینکه عنوان می‌کنند توقیف این نمایش بدون اطلاع گروه انجام شده است، صحت ندارد چون نامه‌نگاری‌ها طبق روال با تماشاخانه انجام شده و طبیعتاً از طریق آنها به گروه اعلام می‌شود. همانطور که توضیح دادم شورای ارزشیابی و نظارت نامه‌نگاری‌ها را انجام می‌دهد و از طرف مسئولان سالن اجرا پیگیر قضایا خواهد بود، نه از طرف گروه نمایشی.

کد خبر 4663470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha