۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۶

به مناسبت عید غدیر خم:

توزیع ۲۰ هزار پرس غذای نذری در دزفول آغاز شد

توزیع ۲۰ هزار پرس غذای نذری در دزفول آغاز شد

دزفول- مدیر هیات روضة الزهرا(س) دزفول گفت:به مناسبت عید سعید غدیر خم و در راستای طرح اطعام علوی ۲۰هزار پرس غذا به همت این هیأت و مردم نیکوکار دزفول پخت و توزیع آن از صبح امروز آغاز شده است.

حجت الاسلام مصطفی محجوب در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد:  امسال برای دومین سال پیاپی به مناسبت عید غدیر خم طرح پخت ۱۴۰۰۰ غذا در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با همت و کمک نیکوکاران شهرستان این میزان به ۲۰ هزار پرس غذا افزایش یافت.

وی افزود: با توجه به فرمایش امام علی (ع) مبنی بر اینکه اطعام غدیر برای فقیر و غنی است، بخش عمده ای از این غذاهای نذری در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

 مدیر هیات روضة الزهرا (س) دزفول عنوان کرد: پخت این ۲۰ هزار پرس غذا به همت اعضای این هیأت و با همکاری مردم نیکوکار دزفول از صبح روز دوشنبه در محل خیابان کشاورز آغاز شده ‌ضمن اینکه کلیه اقلام موردنیاز برای پخت پلو قیمه توسط مردم و این هیات تهیه شده است.

حجت الاسلام محجوب با بیان اینکه توزیع این غذاها نیز از صبح امروز سه شنبه آغاز شده، گفت: ۱۰ هزار پرس غذا در محل و ۱۰ هزار پرس غذا از طریق رابطان بین نیازمندان شهرستان دزفول توزیع خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین ۳۰۰ بسته ارزاق خشک شامل برنج، گوشت و دیگر اقلام به همین مناسبت نیز بین ایتام و فقرا دزفول در حال توزیع است.

مدیر هیات روضه الزهرا (س)  دزفول اضافه کرد: در کنار پخت این غذاهای نذری، جشن ویژه عید سعید غدیر خم نیز دوشنبه شب همراه با اجرای برنامه های متنوع در این محل برگزار شد.

حجت الاسلام محجوب، یادآور شد: در کنار این برنامه غرفه هایی همچون غرفه حمایت از کالای ایرانی، غرفه حمایت از محصولات تولیدی افراد روشندل و نابینا نیز تدارک دیده شده است.

کد خبر 4697331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha