۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۳۳

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد:

اولین دوره المپیاد ورزش روستایی استان "جام خوشه چین" برگزار شد

 اولین دوره المپیاد ورزش روستایی استان "جام خوشه چین" برگزار شد

یاسوج – رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین دوره المپیاد ورزش روستایی استان با عنوان "جام خوشه چین" در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان همت پور  بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این المپیاد روستایی با حضور ۱۵۰ ورزشکار  از شهرستانهای مختلف برگزار شد.

وی بیان داشت: در این جشنواره روستایی ورزشکاران در رشته های "هفت سنگ مهارتی"، "دوومیدانی" در ماده های ۲۰۰ و ۵۰۰۰ متر، فوتسال چهار نفره، والیبال چهار نفره، چوب کشی و طناب کشی رقابت کردند.

همت پور افزود: شرکت کنندگان در این دوره در بخش مردان در شش رشته و از شهرستانهای بهمئی، چرام، دنا، لنده، بویراحمد و کهگیلویه حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در این المپیاد در رشته دو ۲۰۰متر، "سامان خواهانی فراز" از شهرستان بویراحمد اول، "امید رضا آذری" پی از دنا دوم و "فهیم چیره" از بهمئی در مکان سوم قرار گرفتند.

همت پور افزود: در رشته دو ماده ۵۰۰۰متر نیز "ابوالفضل بهمنی نژاد" از کهگیلویه اول، "علی موسوی صفت" از بهمئی دوم  و "محمد رزبانه" از دنا سوم شدند.

وی برترنهای این المپیاد در بخش تیمی را نیز به ترتیب شهرستانهای کهگیلویه، بویراحمد و دنا عنوان کرد.

رئیس هیئت روستایی و بازیهای بومی و محلی استان افزود: برترینها در رشته طناب کشی نیز در این دوره از مسابقات به ترتیب شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه و دنا هستند.

کد خبر 4700668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha