۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۳۸

مدیرکل فنی و حرفه‌ای بوشهر:

سند توسعه آموزش مهارت‌آموزی در استان بوشهر تدوین می‌شود

سند توسعه آموزش مهارت‌آموزی در استان بوشهر تدوین می‌شود

بوشهر- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: سند توسعه آموزشی و مهارت‌آموزی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در مهرماه سال جاری رو نمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی ظهر سه‌شنبه در نشست شورای پژوهش مهارت‌آموزی استان بوشهر اظهار داشت: طراحی سند مهارت استان بر اساس نیاز و تقاضای آموزشی منطقه‌ای با نگاه محلی به مدیریت عرضه و تقاضای آموزشی، صورت می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: سند توسعه آموزشی و مهارت‌آموزی در راستای برنامه ششم توسعه با و با محوریت دانشگاه‌های خلیج‌فارس، فنی و حرفه‌ای، علمی و کاربردی و سایر دستگاه‌ها آماده و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: توان و ظرفیت دستگاه‌های مختلف اجرایی استان در حوزه مهارت‌آموزی و ارائه آموزش‌های لازم در این بخش مشخص بوده و با دریافت داده‌های موردنیاز و تکمیل طرح‌های مطالعاتی امیدواریم به زودی اجرای این سند عملیاتی شود.

دراهکی بابیان اینکه مهارت‌آموزی یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای تبدیل دانستن به توانستن است و در این صورت می‌توان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشت، تصریح کرد: این سند امسال بر اساس آمایش سرزمین تدوین خواهد شد تا آموزش‌های مهارتی در بخش‌های موردنیاز به فراگیران ارائه شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر تربیت نیروهای انسانی زبده و ماهر را ازجمله مهم‌ترین دغدغه‌های هر جامعه‌ای عنوان کرد و افزود: نیازمند تدوین برنامه جامع آموزشی در سازمان‌های فنی و حرفه‌ای هستیم تا باتربیت نیروهای انسانی ماهر و کار بلد بر اساس نیازهای موجود در شهرستان‌ها زمینه کاهش بیکاری و بهبود تولید را فراهم آوریم.

کد خبر 4710261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha